صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

رزولوشن تصویر دوربین مدار بسته

محدودیتها

استنباط کلی همه این است که هر چه رزولوشن دوربین مداربسته بیشتر باشد یا هرچه خطوط تصویر(در دوربینهای مداربسته آنالوگ قدیمی) بیشتر باشد تصویر با کیفیت تری خواهیم داشت. اما این عبارت با واقعیت عملی فاصله زیادی خواهد داشت.

شاید تنها در روش کلاسیک و قدیمی اندازه گیری رزولوشن که نور در حالت ایده آل قرار دارد این موضوع کمی درست باشد اما اندازه گیری شدت و میزان پیکسلها به تنهایی تعریف محکمی برای کیفیت تصویر نخواهد بود. زیرا تاثیر شرایط چالش برانگیز امروزی بر روی سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته غیر قابل انکار است و بیشتر از بحث رزولوشن بر روی کیفیت تصاویر موثر خواهد بود.

در بعضی شرایط و نه همیشه، داشتن تعداد پیکسلهای بیشتر در دوربین مدار بسته در شرایط نور کم نتیجه بدتری بهمراه دارد. بعلاوه دوربین مدار بسته با تعداد پیکسل کمتر نیاز پردازشی کمتری در پردازنده خواهد داشت و این باعث می شود تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور بسیار زیاد (تابش مستقیم خورشید) یا صحنه هایی با پردازش WDR داشته باشیم.

دوربین هایک ویژن   انواع دوربین مدار بسته           

 

با این حال داشتن پیکسل بیشتر و حواشی آن تبدیل به یک اساس مهم برای انتخاب دوربین مدار بسته تحت شبکه و بطور کلی سیستمهای نظارت تصویری تحت شبکه شده است. با توجه به محدودیتهای موجود باید:

  • بفهمیم زمانی که یک متخصص سیستمهای نظارتی درباره رزولوشن صحبت می کند درواقع بر روی تعداد پیکسلها تکیه کرده است و بر روی توان تفکیک تصویر و وضوح و کیفیت تصویر تاکیدی نداشته است!
  • درک انتخابهای مختلف و تفاوت رزولوشنهای مورد انتخاب بسیار مهم است.

در جدول زیر براحتی می توانید خلاصه ای از رزولوشنهای رایج مورد استفاده در تجهیزات و لوازم نظارت تصویری را مشاهده نمایید:

تفاوت رزولوشن دوربینهای مداربسته

وقتی در زمان انتخاب دوربین مداربسته تقریبا همه مشخصات(غیر از میزان رزولوشن) بین دو محصول یکسان باشد باید به موضوع رزولوشن دقت بیشتری کرد. در این مورد باید دوربین مداربسته با رزولوشن بالاتر را انتخاب کنید. با توجه به اینکه این دوربینهای مداربسته رزولوشن بالاتر و جزئیات بیشتری ارائه می کنند باید این را بپذیرید که شاید کارایی دوربین مداربسته در قابلیتهایی مثل کار در نورکم و WDR کاهش یابد(بدلیل نیاز پردازشی بالا).

فرق رزولوشن سنسور با رزولوشن تصویر دوربین مداربسته

با اینکه شرکتهای سازنده تجهیزات نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته از موضوع رزولوشن (مثلا تعداد پیکسلها) برای بیان مشخصات سنسور دوربین مداربسته استفاده می کنند، اما بازهم رزولوشن جریان تصویری ارسالی از دوربین مدار بسته می تواند کمتر از این اعداد باشد. این موضوع در دو حالت رخ می دهد:

  • شرکتهای سازنده دوربین مدار بسته از سنسورهایی با رزولوشن بالاتر برای افزایش تعدا جریانهای تصویری قابل پشتیبانی، استفاده می کنند. یکی از مثالهای رایج این موضوع را در دوربینهای مدار بسته پانورامیک میبینیم که ممکن است یک سنسور 5 مگاپیکسلی در دوربین تعبیه شده باشد اما تنها هر جریان تصویری حداکثر 2 مگاپیکسل خروجی دارد.
  • تولید کننده اجبارا یا به اشتباه دوربین مداربسته را بر روی یک رزولوشن پایینتر تنظیم کرده باشد. برخی موارد این موضوع برای کاهش و صرفه جویی در مصرف پهنای باند مورد استفاده قرار می گیرد اما در موارد دیگر این یک خطا یا محدودیت است که در تنظیمات اولیه یک VMS بصورت پیشفرض در نظر گرفته شده است. بازهم ممکن است در بسیاری موارد دیگر یک رزولوشن HD کیفیت فاجعه داشته باشد اما این موضوع به میزان رزولوشن حداکثری جریان تصویری بر می گردد و ربطی به کیفیت تصویر دوربین مدار بسته ندارد. مثلا دوربین مداربسته 3مگاپیکسلی وجود دارد که جریان تصویریش روی رزولوشن 640*480 تنظیم شده است.

همیشه اطمینان حاصل کنید که نه تنها رزولوشن سنسور دوربین مداربسته بلکه رزولوشن جریان تصویری سازگار با آن نیز بالا باشد.

فرمانده نیروی انتظامی : ۹۹ درصد تجهیزات پلیسی از تولیدات داخلی است.


فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگارن مطرح کرد:

۹۹ درصد تجهیزات پلیسی از تولیدات داخلی است

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا امروز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2016) گفت: پانزدهمین نمایشگاه ایپاس 2016 امروز با حضور 302 شرکت به نمایندگی از 28 کشور خارجی و مجموعه های داخلی افتتاح می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز  تعداد زیادی از کشورهای منطقه و فرامنطقه ای  برای ارتباط با جمهوری اسلامی ایران درخواست همکاری و تبادل اطلاعات و برقراری آموزش ها را دارند ، انشاءالله توانمندی جمهوری اسلامی ایران با برقراری این گونه نمایشگاه ها ارتقا خواهد یافت.

 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر امنیت نبود نه پیشرفتی صورت می گرفت و نه زندگی ای. یکی از نعمت های زندگی برای جوامع بشری نعمت امنیت است لذا باید تمام دولت های پلیس های کشورها و منطقه تمام توان خود را بر این قرار دهند که امنیت و نظم در کشورها ایجاد شود.

 سردار اشتری گفت: نقش تجهیزات پلیسی، امکانات ایمنی و امنیتی بسیار در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود و  این نمایشگاه با سابقه چند ساله ای که دارد توانسته شرکت کنندگان زیادی را جذب کند و پیشرفت هایی در این زمینه داشته باشد.

 وی ادامه داد: حتما تجهیزات مدرن و به روز می تواند کمک کننده برای پلیس باشد و ما به ویژه از مخترعان و مبتکران داخلی  جهت همکاری هایی که در برگزاری این نمایشگاه داشتند  تشکر می کنیم.

 فرمانده ناجا با بیان اینکه تقویت احساس امنیت بین مردم یکی از اهداف ما در برگزاری نمایشگاه ایپاس 2016 بود، گفت: ناجا این افتخار را دارد که در هر جایی که مردم حضور دارند پلیس هم در کنار آنها قرار دارد. استفاده از تجهیزات مدرن موجب گره گشایی بسیاری از مشکلات مردم می شود. امروز خدماتی که پلیس برای مردم ارایه می دهد بسیار بی شمار است و بیش از 25 میلیون مراجعه در سال نیروی انتظامی برای اخذ خدمات دارد و این آمار بسیار قابل توجه و بزرگی است.

 وی اظهار کرد: اگر ما بتوانیم از تجهیزات استفاده کنیم و سیستم ها را به روز و تقویت نماییم در افزایش ارایه خدمات به مردم بسیار تاثیرگذار است.

 فرمانده ناجا تصریح کرد: در این ایامی که نمایشگاه برپا است از تبادلات اطلاعات استفاده خواهیم کرد و در طول این مدت نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که تبادل اطلاعات با کشورهای دیگر داشته باشد.

 وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات پلیسی و امنیتی در سطح جامعه با هدف کاهش خسارات و تلفات از دیگر اهداف ما در برگزاری نمایشگاه ایپاس 2016 اظهار کرد: نصب دوربین ها در سطح جاده های کشور توانسته خدمات دهی را در جامعه افزایش دهد و همچنین تاثیر زیادی در کاهش تلفات و خسارت داشته است. برگزاری نمایشگاه با توجه به مبانی دینی و ایمانی که ما داریم می تواند یک الگو هم برای داخل و هم خارج باشد.

 وی در پایان گفت: مقدمات برگزاری این نمایشگاه چندین ماه زمان برده تا بتوانیم این خدمات را به مردم ارایه دهیم.

منابع خبر : خبرگذاری شبستان، نسیم

1.      دوربین مداربسته خورشیدی

2.      دستگاه ذخیره سازی تصاویر در دوربین مداربسته

3.      حفاظت پیرامونی در مقابل حملات تروریستی

4.      ضبط صدا در دوربین مداربسته

5.      اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن

6.      بازارهای جدید دوربین مداربسته هوشمند

7.      اثرات کرونا بر صنعت امنیت

سواستفاده شرکت های تکنولوژیک

افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن


از دوربین های حرارتی می توان برای غربالگری سریع و ایمن درجه حرارت اولیه کارکنان ، بازدیدکنندگان و مشتریان استفاده کرد. با استفاده از روش صحیح ، دوربین ها می توانند از شیوع ویروس های خطرناک مانند ویروس کرونا جلوگیری کنند. همه ما می دانیم که در طول همه گیری جهانی بیماری کرونا، استفاده از دوربین های حرارتی افزایش یافته است، اما همیشه از آنها به درستی استفاده نشده است، بنابراین تاثیر گذاری این ابزار نیز تا حدودی زیر سوال رفته است.

محصولات حرارتی غربالگری دمای Hikvision در حال حاضر به کاربران در غربالگری درجه حرارت اولیه کمک می کند. در طی سال 2020 ، تقاضا در بیشتر بازارها افزایش یافته است و این شرکت نیز به شدت توصیه می کند که از دوربین های ترموگرافی Hikvision مطابق با قوانین و مقررات محلی استفاده شود. محدودیت های این فناوری شامل توان عملیاتی و تأثیر شرایط محیط است.

استفان لی ، مدیر محصولات حرارتی در هایک ویژن می گوید، دوربین های حرارتی نمی توانند ویروس و تب را تشخیص دهند و فقط قبل از استفاده از اقدامات ثانویه باید به عنوان اولین خط غربالگری استفاده شوند. ما همچنین معتقدیم که برای مشاغل و مقامات مهم است که از [دوربین های حرارتی] در کنار برنامه کامل اقدامات بهداشتی و ایمنی اضافی استفاده شود که این اقدامات شامل شستن دست، ضد عفونی منظم سطوح، پوشیدن لباس محافظ مانند ماسک و فاصله اجتماعی است.

در این مقاله توضحیاتی در جهت افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن برای شما بیان می کنیم.

 

امکانات غربالگری دما

برخی ادعاها وجود دارد که اندازه گیری درجه حرارت پیشانی به اندازه اندازه گیری قسمت داخلی کانال چشم نیست. ما معتقدیم که دقت اندازه گیری پیشانی در اندازه ای هست که بتوان به نتایج آن اعتماد کرد. همچنین شرکت هایک ویژن با سلسله آزمایش هایی نشان می دهد که چگونه درجه حرارت پوست روند بهبودی (گرم شدن) را تجربه می کند، مهم نیست که توسط دوربین حرارتی یا دماسنج اندازه گیری می شود.

قبل از شروع اندازه گیری دما ، مردم باید در چنین شرایطی پنج دقیقه صبر کنند. ما امیدواریم که ذینفعانی که در طراحی امکانات غربالگری دما و اقدامات ایمنی و بهداشتی مرتبط هستند، تشخیص دهند که اهمیت در نظر گرفتن زمان بازیابی درجه حرارت پوست بسیار مهم است و اندازه گیری پیشانی می تواند نتایج دقیق آزمایش را ارائه دهد.

تولید کنندگان تصویربرداری حرارتی

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقادیر تعدیل شده عمل می کند. اصل اندازه گیری دما در تصویربرداری حرارتی، تشخیص تابش گرمای ساطع شده از بدن انسان است. مقدار گرمای شناسایی شده اغلب دمای داخلی بدن واقعی فرد را منعکس نمی کند. بعلاوه، دما در قسمتهای مختلف انسان از قبیل پیشانی، گوش ، زیر بغل و … متفاوت است. به همین دلیل برای حل مشکل خطای محاسباتی می توان از الگوریتم جبران درجه حرارت برای تنظیم دمای پوست اندازه گیری شده برای همسویی با دمای داخلی بدن استفاده کرد.

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقداری است که به حد متعادل نزدیک است. در حال حاضر، تولیدکنندگان تصویربرداری حرارتی در بازار و حتی تولید کنندگان دماسنج پیشانی، الگوریتم های خاص خود را برای نقشه برداری از دمای پوست اندازه گیری شده توسط دوربین به دمای داخلی بدن ایجاد کرده اند، به طوری که دمای پوست را به دمای داخلی بدن جبران می کنند.

دوربین های حرارتی

به همین دلیل است که هایک ویژن توصیه می کند “درجه حرارت واقعی بدن” برای تأیید با دستگاه ثانویه بررسی شود. کار کالیبراسیون برای یک دوربین حرارتی در فرآیند تولید در کارخانه انجام می شود، از جمله کالیبراسیون مقادیر مرجع و نقطه تشخیص و غیره. در همان زمان، پارامترهای تجهیزات باید قبل از استفاده در محل تنظیم شوند تا اطمینان حاصل شود که دمای دقیق قرائت می شود.

هایک ویژن دقت اندازه گیری دما در ناحیه داخلی را انکار نمی کند اما اندازه گیری درجه حرارت پیشانی و الگوریتم های مبتنی بر سناریوهای استفاده واقعی را ترجیح می دهد، به گفته این شرکت، مقدار زیادی از داده های آزمایش و نتایج عملی نشان می دهد که پیشانی یک منطقه اندازه گیری دما و استفاده صحیح و آسان است. البته نا گفته نماند که به هر حال انتخاب مناطق مختلف صورت برای اندازه گیری دما مزایا و معایبی دارد.

اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژنبیشتر بخوانید:  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

دمای جبران پیش فرض

دو روش اصلی منطقه اندازه گیری و نحوه استفاده از الگوریتم های جبران را هدایت می کنند:

ناحیه پیشانی + مقدار الگوریتم جبران پیش فرض

نیمه بالایی صورت (پیشانی + کانتوس) + مقدار پیش فرض داخلی الگوریتم جبران کانتوس.

هر دو روش الگوریتم های جبران را به کار می گیرند، اما به طور کلی دمای جبران پیش فرض کانتوس داخلی کمتر از دمای جبران پیش فرض پیشانی خواهد بود. دلیل این امر این است که درجه حرارت کانال داخلی اکثر افراد از پیشانی آنها بالاتر است، بنابراین جبران دما نسبتاً کم است (یعنی این دما به حد قابل قبولی نزدیک به دمای واقعی داخل بدن است).

ناحیه صورت فوقانی

هایک ویژن دریافت که انتخاب ناحیه بالایی صورت بعلاوه مقدار جبران پیش فرض برای کانال داخلی منجر به ایجاد شرایطی می شود که دمای محاسبه شده کمتر از دمای واقعی باشد. از نظر شرکت هایک ویژن، پیشانی یک ناحیه نسبتاً واضح و قابل برداشت در کل صورت است.

دلیل این امر این است که وقتی دوربین نمی تواند موقعیت کانال داخلی را ثبت کند (به عنوان مثال، هنگامی که شخصی در حال راه رفتن است، یا صورت افرادی رو به دوربین نیست) ، دوربین به طور خودکار دمای  پیشانی را محاسبه می کند سپس نتیجه ای که ظاهر می شود را به علاوه دمای جبران پیش فرض کانال داخلی گوشه چشم محاسبه می کند. همانطور که توضیح دادیم  این عدد کمتر از دمای واقعی فرد اندازه گیری شده است و در نتیجه در این شرایط خطاها ممکن است افزایش یابد.

پس از مقایسه بسیاری از آزمایشات ، با توجه به اینکه نتایج اندازه گیری درجه حرارت پیشانی نسبتاً پایدارتر هستند و برای جلوگیری از نتایج نادرست اندازه گیری درجه حرارت داخلی، هایک ویژن روش اندازه گیری درجه حرارت پیشانی را انتخاب کرد.

شرایط محیطی ناپایدار

یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی تأثیر بگذارد

عوامل محیطی می توانند بر دقت دوربین های حرارتی تأثیر بگذارند و ایده استفاده از بدنه مشکی تهیه یک نقطه مرجع برای دوربین است که دمای آن پایدار باشد. بدنه سیاه تا دمای خاصی گرم می شود و به دوربین حرارتی کمک می کند تا بداند که چه عواملی در اثر عوامل محیطی در اتاق ایجاد می شود و چگونه دوربین باید خود را در زمان واقعی کالیبره کند تا دقت آن بهتر شود.

بدنه سیاه می تواند به افزایش دقت اندازه گیری دما کمک کند و بیشترین بهبود از 0.5 to به 3 0.3 درجه است. با این وجود هزینه نصب را نیز افزایش می دهد. در برخی از بازارها ، مشتریان ممکن است به منظور مطابقت با الزامات دقت نظارتی ، به بدن سیاه نیاز داشته باشند. یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی برای اندازه گیری دما تأثیر بگذارد.

اندازه گیری درجه حرارت پزشکی

بنابراین ، هایک ویژن پیشنهاد می کند که برای نصب و استفاده از شرایط محیط باید فراهم شود. اول از همه ، کاربران باید از نصب دستگاه ها در محیط های گرم یا تغییر پذیر خودداری کنند. همه دوربین ها به محیط داخلی با هوای آرام ، دمای ثابت و بدون نور مستقیم خورشید نیاز دارند. همچنین باید از نصب در مکانهای نیمه باز که ممکن است مستعد تغییر در شرایط محیط باشند مانند درها ، خودداری شود و باید نور پایدار و مرئی کافی وجود داشته باشد.

تمام دستگاه ها باید نصب شوند تا از نور پس زمینه ، اهداف با درجه حرارت بالا و بازتاب در زمینه دید تا حد ممکن جلوگیری شود. آقای لی می گوید: “ما اغلب این تصور غلط را می بینیم که دوربین های حرارتی می توانند جایگزین تجهیزات اندازه گیری دما شوند.

غربالگری مقدماتی سریع

دوربین های گرماسنجی غربالگری دما برای تشخیص دمای سطح پوست طراحی شده اند و اندازه گیری باید برای دستیابی سریع به غربالگری مقدماتی در مکان های عمومی انجام شود. واقعاً مهم است که درجه حرارت اصلی بدن واقعاً متعاقباً با دستگاههای اندازه گیری بالینی اندازه گیری شود.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته 

ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا


ر دنیای امروز هر یک از ما در راستای تامین امنیت محیط پیرامون خود تلاش می کنیم. ایجاد امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای افراد محسوب می شود که می تواند تشویش و نگرانی را به حداقل برساند.

 ابزارهای مختلفی برای ایجاد امنیت، استفاده می‌شود که اصلی ترین آن‌ها، دوربین مداربسته است. یک سیستم نظارتی و امنیتی می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت برای ما، یک عامل بازدارنده در مقابل تخطی گران و یا سارقان باشد. برندهای متعددی در دنیای نظارت تصویری وجود دارند که هر یک دارای تنوع و سبد کالای متفاوتی هستند که خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند ما را در راستای برقراری امنیت و آرامش همراهی کند.

در این مطلب اهمیت نصب و خرید دوربین مداربسته داهوا را شرح خواهیم داد و نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته داهوا را ارائه خواهیم کرد.

چرا خرید دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

در دنیای نظارت تصویری، انواع برندها و مدل‌های مختلف وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت و قابلیت‌های متعددی به فروش می رسند، یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا، برند داهواست که با ارائه ی سبد کالای متنوع، می‌توان محصولات داهوا را در هر کاربردی مورد استفاده قرار داد. خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند دغدغه و نگرانی‌های ما را در خصوص برقراری امنیت به حداقل برساند و حتی بدون حضور در محل و پروژه، امکان کنترل و نظارت دقیق را برای ما فراهم می‌آورد.

دورربین های مداربسته داهوا، در انواع مختلفی و متناسب با نوع کاربرد و نیاز شما عرضه می‌شوند که می‌توان به دوربین‌های معمولی داهوا که شامل دوربین‌های دام و بولت می‌شود اشاره کرد. این دوربین‌ها در رزولوشن‌های مختلف و در لنزهای متغیر ( Varifocal وMotorized ) و ثابت (Fixed) عرضه می‌شوند و در کاربردها و محیط‌های معمول چون ادارات، منازل مسکونی، مغازه‌ها، محیط‌های تجاری، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از این محیط‌ها چون مراکز آموزشی و درمانی و یا محیط‌های تجاری، متناسب با نیاز شما، علاوه بر نصب دوربین‌های مذکور و پوشش محیط با این دوربین‌ها، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره می‌تواند گزارش دقیقی از تردد افراد را در دسترش شما قرار دهد. دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا، بر مبنای هوش مصنوعی (AI) طراحی و ارائه شده است که درصد خطای این عملیات را به حداقل می‌رساند. دوربین‌های جدید داهوا، می‌توانند چهره‌های افراد را حتی با عینک و ماسک آنالیز کنند و حتی گزارش دقیقی از حدود سن افراد، جنسیت، پوشش ماسک، عینک، ریش و سبیل را در اختیار شما قرار دهند.

در پارکینگ‌های عمومی و یا پارکینگ‌های منازل، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت ANPR یا پلاک خوانی، این امکان را فراهم می‌سازد تا شما با دریافت گزارش دقیق از سیستم دوربین مداربسته خود، از تعداد دفعات تردد خودروها، زمان دقیق، پلاک و حتی رنگ آن‌ها مطلع شوید. در حال حاضر یکی از معروف ترین مدل دوربین پلاک خوان داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، مدل ITC-237 است که علاوه بر قابلیت‌های مذکور، می‌توانید لیستی از پلاک‌ها را به عنوان لیست سیاه و سفید تعیین کنید تا بر مبنای آن راهبند پارکینگ باز یا بسته شود.

 

شرکت داهوا، برای محیط‌های نظامی و پالایشگاهی نیز دوربین‌های خاصی چون دوربین‌های حرارتی، ضد انفجار و ضد خوردگی را در نظر گرفته است. همچنین می‌توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت Thermal یا حرارتی می‌توانید ورودی ادارات، محیط‌های تجاری و … را در خصوص افراد مشکوک به بیماری کوید -19 کنترل نمایید.

مراکز خرید دوربین مداربسته داهوا

حال این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان خرید دوربین مداربسته داهوا را انجام داد؟ آیا داهوا نماینده معتبر و مجاز در ایران دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان بیان کرد که شرکت فراگستر الکترونیک، یکی از معتبرترین نمایندگان داهوا است که در ایران فعالیت دارد و با ارائه ی سبد کامل داهوا و خدمات پس از فروش گام بسیار بزرگی در خصوص رفاه حال کاربران و مشتریان برداشته است.

شرکت فراگستر، در کنار خدمات گارانتیف خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با راهنمایی متخصصین و کارشناسان فنی فراگستر به صورت 24 ساعته، هر گونه اختلال در عملکرد سیستم مداربسته خود را در کم‌ترین زمان ممکن رفع نمایید. در تمام شهرهای ایران عزیزمان، نمایندگان معتبری را قرار داده و بر نحوه‌ی فروش، قیمت محصولات و حتی ارائه ی خدمات آن‌ها، نظارت کافی را دارد تا فرآیند خرید دوربین مداربسته داهوا توسط کاربران را سهولت بخشد می‌توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و تماس با 02153862 و ارتباط با واحد فروش، از نمایندگان فراگستر در شهر خود مطلع شوید.

در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، چه نکاتی حائز اهمیت است؟

اصلی ترین نکته در خرید دوربین مداربسته داهوا، تهیه محصول متناسب با نیاز، کارآیی، رزولوشن و با گارانتی و ضمانت است. در حال حاضر محصولات داهوا، توسط شرکت‌های مختلفی به فروش می رسند که همه ی آن‌ها دارای خدمات گارانتی معتبر نیستند و پس از خرید، هر گونه اختلال در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات بر عهده نخواهند داشت، بنابراین خرید از یک شرکت معتبر می‌تواند نگرانی‌های شما را پس از خرید محصولات داهوا به حداقل برساند.

کلام آخر در خصوص ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا و سایر محصولات این برند، شما را در افزایش امنیت محیط پیرامون خود یاری می‌سازد و این امکان را می‌دهد تا شما بدون حضور در محل و با استفاده از اینترنت مناسب، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید و اعلانات لازم را در خصوص رویدادهای در حال رخداد، بدون وقفه دریافت نمایید.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. دوربین مدار بسته
  6. دوربین مداربسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. خرید دوربین مدار بسته
  9. قیمت دوربین مدار بسته
  10. دوربین مدار بسته

بهترین پکیج فوق حرفهای دوربین مداربسته کدام است ؟


به کاربران پیشنهاد می شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

 امروزه دوربین‌های مداربسته در بین مردم شناخشته شده اند؛ به طوری که هر کسی بخواهد میزان امنیت و نظارت محل خود را بالا ببرد، اولین کاری که به ذهنش خطور می‌کند استفاده از دوربین‌های مداربسته برای این منظور می‌باشد و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه‌های نظارتی دارای انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری و میزان کارایی می‌باشند که در هنگام خرید آنها باید به این نکات توجه داشت تا بتوان بهترین دوربین مداربسته مورد نیاز را خریداری کنیم، برای همین منظور به کاربران پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

همانطور که گفته شد دوربین‌های مداربسته دارای تنوع زیادی از نظر ظاهر و کارایی می‌باشند، این قابلیت‌ها می‌تواند دوربین‌های مداربسته را در دسته بندی‌های مختلف اسمی مانند، دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای، دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت، دوربین‌های مداربسته اقتصادی و … قرار دهد، ما در این مقاله می‌خواهیم به مفهوم پکیج حرفه‌ای دوربین مداربسته به همراه بهترین شرکت اراده دهنده آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

منظور از پکیج یا دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای چیست؟

این اصطلاح معمولاً به دوربین مداربسته برند خاصی گفته می‌شود که دارای کیفیت تصاویر فوق العاده به همراه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا گفته می‌شوند، که از مهمترین دلایل این قابلیت‌های بالا بهمراه کیفیت تصاویر خارق العاده بخاطر استفاده از قطعات مرغوب در این دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد که علاوه بر مواردی که گفته شد می‌توانند دارای طول عمر مفید بالایی باشند، که برای اماکنی که میزان امنیت حرف اول را در آنجا می‌زند و نظارت هرچه بهتر توصیه می‌شود، شما عزیزان جهت دریافت مشاوره‌های بیشتر و همچنین استعلام قیمت دوربین مدار بسته مورد نیازتان می‌توانید به اینجا مراجعه نمائید.

بهترین شرکت ارائه دهنده پکیج حرفه‌ای دوربین مدار بسته

در پاسخ به این سوال ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می‌کنیم، این شرکت دارای 17 سال سابقه درخشان در امر واردات، مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن می‌باشد و دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین‌های مداربسته به شناسه صنفی 0467127323 می‌باشد که بیش از 4000 پروژه موفق انجام داده است و بخشی از مشتریان این شرکت، سازمانها و ارگان‌های بزرگ دولتی و خصوصی کشور می‌باشند که مهمترین این پروژه‌ها عبارتند از:

* صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

* ارتش جمهوری اسلامی ایران

* سپاه پاسداران

* دانشگاه تهران

و بسیاری از اماکن مهم دیگری که با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ می‌توانید آمار دقیق آنها را بدست آورید.

چرا شرکت الکامپ

دلیل اینکه بسیاری از این ارگان‌های بزرگ شرکت الکامپ را برای تأمین سیستم‌های نظارت / حفاظتی خود انتخاب کرده اند، داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه دوربین مداربسته و سابقه درخشانی این شرکت می‌باشد که نشان داده می‌دهد این شرکت تا چه میزان به ارائه خدمات بهتر نسبت به مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

برای همین منظور مدیر عامل شرکت الکامپ همواره به مشتریان توصیه می‌کند که دوربین‌های مداربسته و دیگر سیستم‌های حفاظتی خود از محل معتبری خریداری کنید که دارای سابقه درخشان و حداقل دارای جواز کسب معتبر از سوی اتحادیه باشد که در این صورت می‌توان انتظار داشت که مشتری بعد از خرید دوربین‌های مداربسته از مشکلاتی قبیل کیفیت پایین دوربین‌ها، گران فروشی و عدم ارائه خدمات از سوی فروشنده در امان بماند و یا در صورتی که با خرید از مراکز معتبر در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می‌توان آنها را از طریق اتحادیه پیگیری کرد.

دوربین‌های مداربسته حرفه ارائه شده از سوی شرکت الکامپ عبارتند از؛

دوربین مداربسته برند PELCOTECH

این بهترین برندی است که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد به طوری که حدود 90 در صد از پروژه‌هایی که شرکت الکامپ برای مشتریان خود انجام از دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH برای این منظور استفاده کرده است که در پروژه سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگی که در بالا اشاره از دوربین‌های مداربسته برند pelcotech استفاده کرده است که تا به امروز بسیاری از مشتریان رضایت کامل خود را از کیفیت تصویر این برند از دوربین‌های مداربسته اعلام کرده اند.

دلیل این کیفیت تصویر در دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH استفاده از حسگر و چیپست تصویر شرکت SONYمی‌باشد که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و در بسیاری از اماکن حساس که نیاز به سیستم با کیفیت بمنظور بالا بردن میزان بهتر نظارت دارند ، از این دوربن های مداربسته استفاده شده است.

پکیج‌های فوق حرفه‌ای تحت شبکه (PELCOTECH)

 

پکیج‌های فوق حرفه‌ای دوربین مداربسته( AHD PELCOTECH)

در پایان می‌توان گفت که اصطلاح دوربین مداربسته فوق حرفه‌ای به دوبین هایی گفته می‌شود که از نظر کیفیت تصاویر و امکانات سخت افزاری / نرم افزاری در سطح بسیار خوبی قرار گرفته اند که برای تهیه این یکی از این دوربین‌های مداربسته می‌توانید با تهیه دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH از سوی شرکت الکامپ، اقدام به خرید این دوربین‌های مداربسته فوق حرفه‌ای بهمراه قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش معتبری که شرکت الکامپ به کاربران خویش ارائه می‌دهد، یک خرید رضایت بخش را از دوربین‌های مداربسته تجربه نمائید.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. دوربین مدار بسته
  6. دوربین مداربسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. خرید دوربین مدار بسته
  9. قیمت دوربین مدار بسته
  10. دوربین مدار بسته