صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

6 نکته مهم درباره خود مدیریتی

«خود مدیریتی» محرکی قوی برای استقلال فردی، تصمیم گیری های درست،خلاقانه و در شرایط دشوار است. «خود مدیریتی» از جمله مهارت های کلیدی در رهبران موثر است. این مهارت مجموعه ای از اقدامات آگاهانه است که بر طرز تفکر، احساسات و رفتارهای هر یک از ما برای کسب بهترین نتایج در زندگی شخصی و حرفه ای تاثیرگذار است.

برخی از رفتارها در فردی که توانایی «خود مدیریتی» دارند بسیار بارز است. از جمله این رفتارها می توان به خودآگاهی، خودتنظیمی اهداف، خود انگیختگی، مثبت صحبت کردن، ارتباطات شجاعانه و موثر و توانایی دریافت و ارائه بازخورد است. تبدیل شدن به یک خود-مدیر و حفظ مهارت های «خود مدیریتی» یک فعالیت توسعه ای به شمار می آید. در این نوشتار راهکارهایی برای کسب مهارت های «خودمدیریتی» ارائه می شود.

1- بر زمان«حال» متمرکز باشید.

اگر برای شما تمرکز کار دشواری است، توانایی انجام کارها در زمان تعیین شده را ندارید، برای شما به یادآوردن جزئیات سخت است، فکر می کنید دیگران شما را درک نمی کنند؛ همه این موارد نشانه هایی از آن است که شما بر وضعیت «حال» تمرکز ندارید. یکی از مهم ترین مولفه ها برای داشتن یک زندگی سالم و البته توانمندی در «خودمدیریتی»، آن است که در زمان حال (و نه گذشته و آینده) متمرکز باشید.

article_image_one_554.jpg


سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

2- نگرش ذهنی مثبت داشته باشید.

در روزگار حاضر تقریبا هر روز در حال دریافت اخبار نگران کننده تر هستیم. اما هنر یک رهبر موثر آن است که توانایی نگرش ذهنی مثبت برای خنثی کردن اثرات این اخبار را داشته باشد. برای اینکه بتوانید همیشه نگرش ذهنی مثبت خود را قوی نگاه دارید می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مثبت اندیش باشید. البته مثبت اندیشی یک عادت مهم است. همه چیز از ذهن شما آغاز می شود. این عادت پراهمیت می تواند موفقیت های بزرگی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از بهترین تکنیک ها برای دورانداختن یک فکر منفی، جایگزینی آن با یک موضوع مثبت است. برای مثال می توانید در هنگام بروز یک فکر منفی به لبخند زیبای کودکی که می شناسید فکر کنید.

  • در گفت وگوهای خود از زبان مثبت استفاده کنید. گاهی برخی افراد به طور مستمر از آب و هوا، وضعیت شغلی، همسر، همسایگان و هرچیز دیگری گلایه و شکایت می کنند. مطالعات نشان می دهد که دقیقا چنین افرادی از کیفیت زندگی پایین تری نسبت به دیگران برخوردارند. باید به یاد داشت با جایگزین واژگان مثبت به جای کلمات منفی، مسیری مناسب برای کسب بهترین نتایج ایجاد می کنید.

  • بپذیرید که همه چیز ایده آل و کامل نیست. پذیرش این موضوع می تواند کمک فراوانی به ایجاد نگرش ذهنی مثبت در شما کند. وقتی این موضوع را می پذیریم که برخی چیزها خارج از کنترل ما هستند، به جای اتلاف انرژی روی احساسات منفی، می توانیم به جنبه های مناسب و مثبت آن تمرکز کنیم.

  • بیشتر وقت خود را با افراد مثبت بگذرانید. این یک واقعیت است که طبیعت ما انسان ها به گونه ای است که به تدریج خلق و خو و رفتارهای مشابه با کسانی که به ما نزدیک هستند، خواهیم گرفت. بنابراین بهتر است بیشترین وقت خود را با کسانی بگذرانید که تفکر مثبتی دارند.

3- ارزش های فردی خود را مشخص کنید.

برای رهبری موفق و موثر، نیاز است ارزش های شخصی خود را تعیین کنید. برای رهبری که ارزش های فردی شفافی داشته باشد، تصمیم گیری بسیار آسان تر است. مشخص کردن ارزش های فردی موجب پایه گذاری اعتماد، افزایش اعتبار و پذیرش یک رهبر در سطح سازمان و کارکنان می شود.

4- برای زندگی شخصی خود برنامه ریزی داشته باشید.

یکی از مهم ترین نشانه های مهم در فردی که ویژگی «خودمدیریتی» دارد، داشتن برنامه زندگی(Life Plan) است. یک رهبر موثر برای زندگی فردی خود در تمامی ابعاد، برنامه ای تنظیم شده دارد و روزانه وضعیت پیشرفت آن را رصد می کند. استفاده از ابزار «چرخ زندگی» یکی از بهترین روش ها برای برنامه ریزی در زندگی شخصی است که در ابعاد مختلف زندگی به شما امکان برنامه ریزی می دهد.
5- برای سلامت خود برنامه ویژه ای داشته باشید.

سلامت جسمانی و روانی برای فردی که قصد رهبری موثر در سازمان دارد یک الزام است. بنابراین اگر تاکنون در این زمینه از خود کاهلی نشان داده اید، همین امروز برای سلامت خود برنامه ریزی ویژه انجام دهید. موضوعات مهمی چون وضعیت رژیم روزانه غذایی، تحرک و ورزش روزانه، خواب کافی، سلامت ذهن و روان از جمله مواردی است که برای آن باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

6- مدیریت استرس داشته باشید.

ماهیت رهبری سازمانی مواجهه و رویارویی با چالش های پیچیده روزانه را می طلبد. یک رهبر موثر سازمانی باید توانایی اتخاذ تصمیمات دشوار را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشد و این ویژگی می تواند موجب ایجاد استرس شدید و در نتیجه کاهش تدریجی توانایی شود. بنابراین تسلط و آگاهی از روش هایی برای کاهش استرس روزانه برای یک رهبر موثر یک الزام است. اما برخی اقدامات کوچک زیر ممکن است به کاهش استرس روزانه کمک کند:

  • پیاده روی روزانه داشته باشید.
  • زمانی از هفته را در طبیعت بگذرانید.
  • با یک دوست نزدیک تماس بگیرید.
  • دفتر خاطرات روزانه داشته باشید.
  • به موسیقی گوش دهید.
  • یک فیلم کمدی تماشا کنید.

به خاطر داشته باشید «خودمدیریتی» یکی از مهارت های مهم برای تبدیل شدن به رهبری موثر و تحول گرا است و نقطه آغازین برای تقویت این مهارت آن است که از وضعیت موجود خود آگاه باشید.

تبلیغات میان متنی

 

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

5 نکته ضروری برای مدیران سایت

در این مقاله سعی شده است اطلاعاتی را به افرادی که می خواهند یک سایت اینترنتی راه اندازی کنند ارائه شود چگونه می توان بازدیدکننده بیشتری داشت؟ اگر مدیر سایت هستید، پس حتما بخوانید! امروزه داشتن یک سایت اینترنتی که بازدیدکننده کافی داشته باشد کار ساده ای نیست. هر چه تعداد بازدید کننده سایت شما بیشتر باشد پتانسیل درآمدزایی آن هم بیشتر است.

1. هاستینگ و دامین

قبل از هر چیزی باید برای وب سایت خود یک نام دومین انتخاب کنید مانند banisite.com که در آن banisite نام دامین و com. پسوند آن است. بنابراین توجه کنید که هر چه نام دامنه شما ساده و روان تر باشد، مخاطبانتان راحتتر شما را به یاد خواهند سپرد. در مورد پسوند هم تجربه نشان داده که پسوند com شناخته شده تر و با ارزشتر و پسوند های info, net و … در رتبه های بعدی قرار می گیرند.
اما هاست که به معنای صاحبخانه است، همان سرور میزبان شماست. که سرعت، اعتبار و قابلیت اطمینان آن بسیار مهم است یعنی هر چیزی که در وب سایت خود قرار می دهید روی هارد دیسک های این سرور قرار می گیرد بنابراین سرعت ترافیک و پهنای باند اینترنتی این سرور در سرعت نمایش صفحات شما در وب تأثیر گذار است. مثلاً اگر سرعت سرور متناسب با ترافیک سایت هایی که میزبانی می کند نباشد زمانیکه چندین سایت روی این سرور همزمان بازدیدکنندگان بالایی داشته باشند سرعت سرور جواب گو نخواهد بود و صفحات به کندی نمایش داده می شوند. مخصوصاً اگر وب سایت شما دینامیک باشد. یعنی: با زبانهای تحت وب روی آن برنامه نویسی انجام شده باشد و هر صفحه در همان لحظه ای که کاربر آنرا تقاضا می کند در همان لحظه به صورت کدهای HTML تولید می شود.) حال اگر سرور بار زیادی را داشته باشد نمی تواند کار خود را به موقع انجام دهد.

article_image_one_330.jpg

طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت

2. پهنای باند

نکته دیگر که اهمیت زیادی دارد پیش بینی پهنای باند ماهیانه است. حجم اطلاعات رد و بدل شده وب سایت شما در ماه را پهنای باند ماهیانه گویند. طبیعی است که هرچه گرافیک های حجم بالا و حجم مطالب بیشتری در سایت خود برای عرضه به کاربران داشته باشید و تعداد کاربران شما بیشتر باشد پهنای باند مصرفی شما هم بیشتر است توجه داشته باشید که بیشتر پولی که برای مالکیت یک سایت می پردازید، مربوط به پهنای باند است برای درک بهتر مطلب یک مثال می آوریم: فرض کنید هر بازدیدکننده وب سایت شما به طور متوسط 400 کیلو بایت پهنای باند مصرف می کند. 400 کیلو بایت اطلاعات دریافت می کند یا به سایت شما ارسال می کند. هر روز 500 بازدید کننده داشته باشید بنابراین پهنای باند مصرفی روزانه شما می شود:

500*400 کیلوبایت = 20مگابایت >> و پهنای باند ماهیانه شما می شود:
20 روزه مگابایت * 31 = 620 مگابایت

3.طراحی سایت

در طراحی سایت باید دو عامل مهم را در نظر داشت:

  • سادگی

  • جذابیت

سادگی وب سایت اگر رعایت نشود کاربران سردرگم می شوند و به سادگی وب سایت شما را ترک می کنند. در صفحات خود از گرافیک در جائیکه لازم است استفاده کنید و البته باید آنها را برای وب بهینه کنید یعنی حجم آن را تا حدی که کیفیت آن قابل قبول است کاهش دهید. استفاده بیش از حد از تصاویر و ترفندهای گرافیکی نه تنها سبب گیج شدن و عدم تمرکز کاربر می شود بلکه سبب میشود صفحات شما به کندی نمایش داده شوند علاوه بر اینکه سبب افزایش مصرف پهنای باند ماهیانه هم می شود و این یعنی هزینه بیشتر.

نکته دیگر لینک هایی است که به صفحات دیگر وب سایت خود می دهید. سعی کنید تمام این لینک ها را در اینترنت خودتان یک بار چک کنید. تا از کارکرد آنها مطمئن شوید هیچ چیز بدتر از لینکی که به یک صفحه عوضی ختم می شود نیست یا لینکی که به هیچ جا ختم نمی شود البته این مورد آخر سبب پایین آمدن رتبه سایت شما در google می شود این رتبه (page rank) می تواند از 0 تا 10 باشد که بهترین عدد 10 است. هر چه رتبه شما در google بعنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان بالاتر باشد ترافیک (یا بازدید کننده) سایت شما بیشتر خواهد بود و ترافیک بالاتر به معنی درآمد و موقیت بیشتر است. حتماً در بین تگ های tittle در کدهای HTML صفحه تیتر مناسب با متن صفحه قرار دهید تا گوگل بتواند به راحتی صفحه شما را پیدا کند توجه کنید که هر چه کلمات مرتبط با موضوع صفحه (کلمات کلیدی یا key words) شما بیشتر باشد رتبه آن صفحه در نتایج جستجو بهتر خواهد بود. هیچ گاه سعی نکنید گوگل را گول بزنید چون آنرا تشخیص می دهد و شما را جریمه می کند و خواهید دید که ترافیک وب سایتتان افت کرده است. اصل سادگی را در زمینه پیوند های داخلی سایت خود رعایت کنید.

4. نکته مهم در مورد متاتگها

در مورد متاتگها باید گفت که هم اکنون، به جز تگ Description، دیگر متاتگها توسط گوگل مورد استفاده قرار نمی گیرند. این موضوع را گوگل در وبلاگش اعلام کرده است. پس سعی کنید که صفحه سایت خود را با متاتگهای اضافی و بیهوده سنگین نکنید.
جذابیت وب سایت بیشتر به محتوای آن مربوط می شود تا جذابیت ظاهری آن هر چند ظاهر شایسته نشانه اعتبار سایت شماست. برای اینکه بتوانید ترافیک وب سایت خود راافزایش دهید و این روند را حفظ کنید باید محتوا یا خدمات مفیدی را مجاناً در اختیار کاربر قرار دهید حتی ممکن است وب سایت شما فقط برای معرفی یک شرکت باشد که مثلاً کار ساختمانی انجام می دهد. در این وب سایت می توانید اطلاعات مفید در مورد آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه کاری خود ارائه دهید. و وب سایتهای مفید در زمینه کاری خود را به مشتریان خود معرفی کنید. بدین وسیله کاربرانی خواهید داشت که به زمینه کاری شما علاقمندند و یا در این زمینه فعالیت می کنند. علاوه بر این در مشتریان خود این حس را القا می کنید که در کار به اصول علمی و آخرین دستاوردها توجه دارید.

5. نگهداری و مدیریت وب سایت

شاید فکر کنید بعد از طراحی سایت و قرار دادن آن در اینترنت (Upload) کار تمام است ولی تازه کار شما شروع شده است. باید مرتباً مطالب خود را به روز رسانی (Up to date) نمایید و مطالب جدید اضافه کنید و لینک های خود را هر از چند گاهی چک کنید تا لینک مرده نداشته باشید. اگر اینکار را نکنید بعد از مدتی لینک های مرده (dead link) در سایت شما زیاد می شود و این تأثیر منفی در رتبه بندی گوگل دارد. به علاوه سبب بی اعتمادی بازدیدکنندگان می شود. به مرور که ترافیک سایت شما بیشتر می شود ایمیل های زیادی برای شما ارسال می شود در این ایمیل ها انتقادات ارزشمندی یافت می شود که نباید از آنها بی توجه بگذرید، چون زمانیکه کاربری نقصی را به شما گوشزد می کند مطمئن باشید این نقص را افراد زیادی دیده اند ولی فقط یک نفر ممکن است به شما ایمیل بزند و آن را بگوید. بنابراین این انتقادات بسیار مهم هستند گاه بازدیدکنندگان از شما کمک می خواهند جواب دادن به سؤالات آنها در موفقیت وب سایت شما بسیار مؤثر است. کلاً بررسی ایمیل ها به شما در تعیین خط مشی سایت کمک زیادی می کند. بنابراین این قسمت را جدی بگیرید.
کار دیگری که در گرداندن یک وب سایت اینترنتی بسیار مهم است. و اولین کاری است که باید انجام دهید معرفی وب سایت خود به موتورهای جستجو است. برای این منظور باید وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید. ولی هیچ ضمانتی برای اینکه این موتور جستجوی قدرتمند، شما را در لیست خود اضافه کند، وجود ندارد ولی وب سایتهایی هستند که وب سایت شما را به صورت رایگان در فهرست خود اضافه می کنند. بنابراین باید تا مدتها هر روز وب سایت خود را در این گونه وب سایتها که معمولاً به آنها open directory گفته می شود ثبت کنید. Yahoo یکی از این دایرکتوریهاست ولی اگر بخواهید مجاناً سایت خود را در آن ثبت کنید مدت زیادی طول می کشد. بعد از این که وب سایت خود را در دایرکتورری های مختلف ثبت کردید. حدود 2 تا 6 ماه طول می کشد، تا وب سایت شما به لیست google اضافه شود. و از این جاست که وب سایت شما در دنیای اینترنت اعتبار پیدا می کند. Yahoo بعد از گوگل بیشتر ترافیک را برای شماخواهد فرستاد علت آن فقط موفقیت یاهو و گوگل در اینترنت نیست بلکه علت این است که این دو در بین ایرانیان از همه شناخته شده ترند.

طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت

 طراحی سایت  طراحی سایت 

وبینار و کاربرد آن در فروش سایت

آیا می دانستید که با برگزاری وبینار می توانید سودآوری فوق العاده ای را به کسب و کار خود تزریق کنید؟ آیا می دانستید که می توانید به صورت رایگان یک وبینار برگزار کنید؟ کسب و کار اینترنتی یکی از پرسود ترین کسب و کارهای دنیای می باشد و در حین حال یکی از کم هزینه ترین کسب و کارها می باشد. امروز می خواهیم درباره یک منبع کسب درآمد فوق العاده با شما صحبت کنیم .

وبینار چیست؟

وبینار یک کنفرانس تحت وب می باشد . به عبارت بهتر وبینار یعنی سمینار آنلاین . وبینار به این صورت می باشد که شرکت کنندگان پشت کامپیوتر خود نشسته اند و به اینترنت متصل هستند و شما از راه دوره و به صورت آنلاین به آنها آموزش می دهید.

چرا باید وبینار برگزار کنم؟

شما در وبینار می توانید محصولات شرکت خود را معرفی کنید و یا اینکه یک دوره آموزشی برگزار کنید. با برگزاری وبینار اعتبار خود را نزد بازدیدکنندگان به شدت افزایش می دهید و همین مسئله باعث اعتمادسازی می شود و همانطور که می دانید اعتمادسازی کلید موفقیت در فروش اینترنتی می باشد.

article_image_one_323.jpg

چگونه باید وبینار برگزار کنم؟

بسیاری از اشخاص فکر می کنند که برای برگزاری وبینار نیاز به تجهیزات پیشرفته ای دارند. راه اندازی یک سمینار آنلاین هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت . شما فقط نیاز به یک خط اینترنت و یک هدست دارید تا بتوانید برای شرکت کنندگان صحبت کنید. برای طراحی یک وبینار می توانید در سایت anymeeting.com ثبت نام کنید و با استفاده از امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار میدهد به صورت کاملا رایگان یک وبینار طراحی کنید.کافیست مطالبی را که می خواهید آموزش دهید را در یک فایل پاورپینت ذخیره کنید و با استفاده از یک هدست برای شرکت کنندگان صحبت کنید. شما کارگاه آنلاین را راه اندازی می کنید و افرادی در آن شرکت می کنند و شما سودی را از برگزاری این کلاس آموزشی مجازی بدست می آورید ، آیا سود شما به پایان می رسد ؟ خیر سودآوری سایت شما تازه شروع می شود .

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

چگونه از طریق وبینار سودآوری کنم؟

یک مثال با اعداد و ارقام برای شما می زنم تا شما به سود این روش پی ببرید.فرض کنید شما یک آموزش را طراحی کردید و مطالب آن را در پاورپینت ذخیره کردید و با استفاده از سایت anymeeting.com آماده برگزاری یک وبینار خوب می باشید. کافیست در سایت شما ۵۰ نفر برای این دوره آموزشی ثبت نام کنند و هزینه ثبت نام هم برای هر نفر ۴۰,۰۰۰ تومان باشد. درآمد شما در این حالت می شود ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و اگر شما در ماه ۲ بار این سمینار آنلاین را برگزار کنید سود ماهیانه شما می شود ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان .

تبدیل وبینار به محصول قابل فروش

اگر نخواهید که هر ماه این کلاس را برگزار کنید می توانید باز هم برای کسب و کار اینترنتی خود سودآوری کنید. شما می توانید تنها یکبار وبینار برگزار کنید و پس از آن فیلم دوره را از طریق وب سایت بفروشید. با استفاده از سایت anymeeting.com می توانید همزمان که کلاس را برگزار می کنید با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد کاری کنید که به صورت اتوماتیک خود سایت فیلم کارگاه شما را ضبط کند. خوب این یک امکان فوق العاده برای شماست تا به کسب سود بپردازید.برای شروع کار کافیست ۱۰۰ عدد سی دی و لیبل چاپ کنید و ۱۰۰ عدد قاب سی دی برای محصول آموزشی خود تهیه کنید. امروزه هزینه چاپ سی دی ، لیبل و یک قاب سی دی نزدیک به ۱,۰۰۰ تومان می باشد و شما می توانید این محصول را با قیمت ۳۰,۰۰۰ تومان بفروش برسانید. این یعنی یک سودآوری فوق العاده برای کسب و کار اینترنتی شما . بعد از فروش ۱۰۰ عدد سی دی آموزشی ، می توانید در تیراژ بالاتری سی دی آموزشی تولید کنید . مثلا می توانید ۱۰۰۰ عدد سی دی آموزشی چاپ و تولید کنید تا با کمبود موجودی روبرو نشوید.

تبدیل وبینار به محصول قابل دانلود

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای محصول آموزشی را تولید کنید و به دست خریداران برسانید . شما می توانید پس از برگزاری وبینار ، فیلم ضبط شده را به صورت یک محصول قابل دانلود در سایت قرار دهید . در این روش خریداران از سایت به صورت آنلاین وجه کالا را به حساب شما واریز می کنند و پس از واریز وجه به حساب شما مستقیما به صفحه دانلود هدایت می شوند و محصول را دانلود می کنند . در این روش محصول آموزشی هیچ هزینه ای برای شما ندارد و دیگر نمی خواهد نگران به موقع رساندن محصول به دست مشتری از طریق پست باشید .
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که با استفاده از این ابزار رایگان می توانید سود فوق العاده ای را بدست بیاورید. در این روش حتی اگر شما وب سایت هم نداشته باشید می توانید کارگاه آموزشی برگزارکنید .

کافیست به کار بازاریابی اینترنتی مسلط باشید تا بتوانید افرادی را جذب کنید تا در کارگاه آنلاین شما شرکت کنند.در کسب و کار اینترنتی اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید سود قابل توجهی را نصیب کسب و کار خود کنید .وقتی به مدیران سایتها مشاوره میدهم آنها فکر می کنند که برای فروش از طریق اینترنت نیاز به یک وب سایت دارند با امکانات و ابزارهای فوق پیشرفته!
باید بگویم که این یک اشتباه بسیار بزرگ در زمینه کسب و کار اینترنتی می باشد . همانطور که در این مقاله گفته شد شما با کمترین امکانات می توانید بیشترین سود را در اختیار خود قرار دهید.

صحبت پایانی

به شما توصیه می کنم همین الان به فکر راه اندازی یک وبینار فوق العاده برای بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود باشید تا این منبع درآمد خاموش را به اصلی ترین منبع پولسازی سایت خود تبدیل کنید. برگزاری کارگاه آنلاین علاوه بر اینکه برای شما سودآوری به همراه دارد باعث می شود تا شما در حوزه کاری خود به عنوان یک متخصص شناخته شوید و همین مسئله باعث اعتبار شما می شود و در نتیجه منجر به کسب سودهای بیشتر در آینده می شود.

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

7 عامل متوقف کننده افراد ناموفق

در واقع موانعی که به عقیده ی اکثریت افراد غیر قابل عبور هستند، برای افراد موفق چالشهایی به شمار می روند که باید بر آنها چیره شد. رویکرد افراد موفق در قبال مشکلات بسیار جالب توجه است. اعتماد به نفس آنان در مواجهه با مشکلات، به خاطر توانایی شان در دوری کردن از منفی نگری هایی است که دیگران را از پیشروی باز می دارد.

مارتین سلیگمن از دانشگاه پنسیلوانیا، بیش از هر کس دیگر روی این پدیده تحقیق کرده است. او به این نتیجه رسیده است که موفقیت در زندگی، محصول یک نقطه ی تمایز حیاتی است: اینکه در باور شما شکستهایتان ناشی از کمبودهای شخصی و خارج از کنترل شما باشند، یا اشتباهاتی که با تلاش می توان درستشان کرد. موفقیت تنها چیزی نیست که چارچوب ذهنی شما تعیین کننده ی آن است. سلیگمن متوجه شده است نرخ افسردگی میان کسانی که شکست هایشان را پای کمبودهای شخصی شان می گذارند بسیار بالاتر است. افراد خوش بین وضعیت بهتری دارند. آنها شکست را تجربه ای می دانند که می توان از آن درس گرفت و باور دارند می توانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

این چارچوب ذهنیِ همخوان با موفقیت، نیازمند هوش هیجانی است و تعجبی ندارد که از میان بیش از یک میلیون نفری که مؤسسه ی تلنت اسمارت روی آنها تحقیق کرده، ۹۰ درصد از بهترین عملکرد ها متعلق به کسانی بوده است که از هوش هیجانی بالایی برخوردار بوده اند. حفظ چارچوب ذهنی مناسب برای موفقیت آسان نیست و به طور اخص ۷ عامل باعث از بین رفتن آن می شوند. از آنجا که این چالش ها موانعی غیر قابل عبور به نظر می رسند، مانع پیشرفت فرد می شوند و او را پایین می کشند. اما افراد موفق اینگونه نیستند و این ۷ عامل هیچگاه سد راهشان نمی شود.

article_image_one_558.jpg

1- سن

سن در واقع فقط یک عدد است. افراد موفق اجازه نمی دهند سن، شخصیت و توانایی هایشان را تعیین کند. از هر کارآفرین جوان و موفقی که بپرسید، همین را به شما خواهد گفت. هستند اساتید دانشگاهی که به شاگردان خود می گویند برای مشاوره دادن هنوز زود است و برای اینکه بتوانند به صورت مستقل به فعالیت مشاوره ای بپردازند، باید اول چندین سال برای شرکت دیگری کار کنند. اما در همین کلاس، دانشجویانی را خواهید یافت که زیر بمبارن نصایح استاد خود، در حال انجام امور مربوط به مشاوره ی مشتریان خود هستند. مردم خوششان می آید به شما بگویند سنتان اجازه ی چه کارهایی را به شما می دهد یا نمی دهد. اما شما به حرف مردم گوش نکنید زیرا افراد موفق قطعاً چنین کاری نمی کنند. آنها به قلبشان رجوع می کنند و مسیری که به آن علاقه دارند را در پیش می گیرند و اجازه نمی دهند کالبد فیزیکی، ملاک انتخاب مسیرشان باشد.

2- حرف مردم

اگر از مقایسه ی خودتان با دیگران لذت می برید و احساس خوبی پیدا می کنید، دیگر صاحب سرنوشت خود نخواهید بود. شما نمی توانید جلوی واکنش هایتان به حرف دیگران را بگیرید. اما نباید موفقیت هایتان را با آن بسنجید. بدین ترتیب، فارغ از اینکه مردم چه فکر می کنند یا چه می گویند، احساس ارزشمند بودن شما از درون خودتان نشأت خواهد گرفت. افراد موفق خوب می دانند اهمیت قائل شدن برای حرف مردم، هدر دادن وقت و انرژی است و وقتی از انجام کاری احساس خوبی پیدا می کنند، به هیچکس اجازه نمی دهند این احساس خوب را از آنها بگیرد. به یاد داشته باشید، در هر برهه ای از زمان مردم هرچه در مورد شما فکر کنند و بگویند، شما هیچوقت به خوبی یا بدی تعریف و تمجیدها یا انتقادهای آنان نیستید.

3- افراد نامناسب

افراد موفق به یک نکته ی ساده باور دارند: ما برآیند ۵ نفری هستیم که بیشترین زمان را با آنها می گذرانیم. کمی به این موضوع فکر کنید: برخی از موفق ترین شرکت های چند سال اخیر دنیا، توسط زوج های فوق العاده ای بنا شده اند که شاید همه ی ما نامهایشان را شنیده ایم. استیو جابز و استیو وزنیاک از اپل در یک محل زندگی می کردند. بیل گیتس و پائول الن از مایکروسافت در مدرسه با هم آشنا شده بودند و سرگی برین و لری پیج از گوگل نیز در استنفورد با هم ملاقات کردند. همانطور که انسانهای بزرگ به شما کمک می کنند به حداکثر پتانسیل خود برسید، انسانهای کوچک هم شما را با خودشان به قعر چاه می فرستند. علت این کار آنها منفی بافی، بی رحمی، سندرم خود قربانی پنداری، جنون یا هر چیز دیگری که باشد، این افراد استرس و کشمکشی ایجاد می کنند که باید به هر قیمتی از آن دوری کرد. اگر از جایگاه خود در زندگی راضی نیستید، به اطراف خود نگاهی بیندازید. اغلب مواقع، ریشه ی مشکلات شما افرادی است که دور و بر خودتان جمع کرده اید. به یاد داشته باشید هیچگاه به قله ی توانایی های خود نخواهید رسید، مگر آنکه خودتان را در جمع افراد درست قرار داده باشید.

4- ترس

ترس چیزی جز احساس ادامه داری که فکر و خیال به آن دامن می زند نیست. احساس خطر یک حس واقعی است. همان احساس عجیب و غریبی است که وقتی ناگهان در معرض تصادف با یک اتوبوس قرار می گیرید، به خاطر فوران آدرنالین در خون با آن مواجه می شوید. اما احساس ترس یک انتخاب است. افراد موفق بهتر از هر کس دیگری این را می دانند و به همین خاطر ترس را در ذهن خود سرکوب می کنند. آنها به احساس خوشایندی که از غلبه بر ترسهایشان پیدا می کنند اعتیاد دارند. هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید. همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟ اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …». بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن، از درون بمیرید.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

5- منفی نگری

زندگی همیشه آنگونه که ما می خواهیم پیش نمی رود. اما شما هم در طول شبانه روز همان ۲۴ ساعتی را فرصت دارید که بقیه نیز دارند. افراد موفق به زمان خود اهمیت ویژه ای می دهند و از هر لحظه ی آن استفاده ی مثبت می کنند. به جای اینکه بنشینند و از اوضاع گله کنند، روی تمام آنچه می توانند بابتش شکرگزار باشند متمرکز می شوند. سپس بهترین راه حل ممکن را پیدا می کنند، به سمت مشکل حمله ور می شوند و آن را پشت سر می گذارند. اما وقتی این انرژی منفی از جانب فرد دیگری ساطع می شود، باید مثل افراد موفق از آن اجتناب و خود را از منبع آن دور کرد. به بیان دیگر «اگر شخص عیبجو و ایرادگیر را فردی سیگاری بدانیم، آیا تمام بعد از ظهر کنار او می نشینید و دود سیگار او را استنشاق می کنید؟» البته که خیر. از او فاصله خواهید گرفت. با افراد منفی نگر هم باید همین کار را کرد. یک راه عالی برای متوقف کردن این دسته افراد این است که از آنها بپرسیم چه راه حلی برای مشکلی که از آن شکایت دارند پیشنهاد می دهند. بدین ترتیب یا ایرادگیری خود را ناتمام می گذارند یا بحث را در مسیری سازنده قرار می دهند.

6- گذشته یا آینده

گذشته و آینده نیز مثل ترس زاییده ی افکار شما هستند. هیچ عذاب وجدانی قادر نیست کوچک ترین تغییری در گذشته به وجود بیاورد. هیچ اضطرابی هم آینده را تغییر نخواهد داد. افراد موفق این را می دانند و روی زندگی در لحظه متمرکز می شوند. اگر مدام ذهنتان جای دیگری باشد، دستیابی به حداکثر توان برای شما ناممکن خواهد بود و نخواهید توانست واقعیت موجود هر لحظه را (با همه ی خوب یا بدش) به درستی درک کنید. برای اینکه در لحظه زندگی کنید باید این دو کار را انجام دهید:

  1. گذشته ی خود را بپذیرید. اگر با گذشته ی خود آشتی نکنید، نه تنها هیچگاه شما را رها نمی کند، بلکه آینده ی شما را نیز در دست خواهد گرفت. افراد موفق خوب می دانند که تنها زمان مناسب برای نگاه کردن به گذشته زمانی است که بخواهید به پیشرفت خود بنگرید.

  2. عدم قطعیت آینده را بپذیرید و از خودتان انتظارات خلاق واقع نداشته باشید. نگرانی در الانِ شما هیچ جایی ندارد. به قول مارک تواین: «نگرانی مثل پرداختن قرضی است که هیچوقت نداشته اید».

7- اوضاع جهان

هر چقدر اخبار را بیشتر دنبال کنید، چیزی جز چرخه ای بی پایان از جنگ، حملات خشونت بار، اقتصاد های شکننده، شرکت های در حال ورشکستگی و فجایع زیست محیطی نخواهد بود. همه ی اینها به راحتی ما را به این فکر فرو می برند که دنیا با شتابی بی سابقه در مسیر افول قرار دارد. کسی چه می داند، شاید واقعاً اینطور باشد. اما افراد موفق نگران چنین چیزی نخواهند بود چون خودشان را درگیر مسائلی که کنترلی رویش ندارند نمی کنند. در عوض، انرژی خود را روی دو چیزی متمرکز می کنند که کاملاً عنانش را در دست دارند: توجه و تلاش خودشان. آنها توجه خود را روی تمام چیزهایی متمرکز می کنند که شکرگزارش هستند و چشمشان به اتفاقات خوبی است که در دنیا رخ می دهد. افراد موفق تلاش خود را متوجه کارهایی می کنند که هر روز می توانند برای بهبود زندگی شخصی و محیط اطرافشان انجام دهند. همین قدم های کوچک هستند که دنیا را جای بهتری برای زندگی می کنند.

همه ی اینها را کنار هم بگذارید

موفقیت شما تحت تأثیر چارچوب ذهنی تان است. با نظم و تمرکز می توانید اطمینان حاصل کنید این ۷ مانع هیچگاه شما را از رسیدن به حداکثر توانتان باز نخواهند داشت.

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای امروز که  سرعت و رقابت، دو اصل مهم در فعالیت‌های تجاری و صنعتی محسوب می‌شوند، وجهه ی عینی و کاربردی به خود می گیرد. برای رشد فعالیت‌های تجاری خود، باید سطح کیفی و میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. برای افزایش میزان فروش و بازاریابی، بایستی با مکانیزم و تکنیک های  صنعت تبلیغات آشنا بوده و یا از مشاوران و متخصصان این امر یاری جویبد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و  طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 

طراحی سایت تبلیغاتی و دنیای مدرن امروز

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای است که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند. در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم است. تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی است و جهت انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود. با این مفهوم تبلیغات با هدف تغییر نگرش، ایجاد اعتمادسازی و ترغیب مخاطبان به خرید یا استفاده از خدمات به کار می‌رود. تبلیغات به سبب هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود. همیشه تبلیغات در تمامی شرایط، بخش اساسی از فرآیند تولید و فروش محصولات بشمار می رود. در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا خدمات شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می شود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب نمایید. در همه زمینه های فوق طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به کارکرد و محتوای خود می تواند پیاده سازی گردد.

قسمتی از طراحی سایت تبلیغات می تواند به صورت انتشار مقالات علمی در این حوزه گسترش یابد. این موضوع به شما کمک می کند بهینه سازی مناسب تری در گوگل و موتورهای جست و جوی دیگر داشته باشید. انتشار این مقالات مانند این است که شما یک سایت علمی را در درون سایت اصلی خود طراحی کرده باشید.

طراحی سایت تبلیغاتی در گروه های مشاغل و صنعتی از جمله : خودرو، تاسیسات، لوازم الکترونیکی و صوتی و تصویری، املاک، شرکت های خدماتی، بازار کار و استخدام، تولید و پخش مواد غذایی، آموزشگاه ها و .. کاربرد بیشتری دارد.

ابزارهای تبلیغاتی و روش های نوین

تبلیغ یکی از مکانیسم های ارتباطی بوده و هر فر یا شرکتی و سازمانی می‌خواهد فعالیت های خود را تبلیغ  کند و در بازار رقابت بگوید: من هم هستم.

برای شناساندن خود، تولیدات و خدمات ابزارهای مختلفی وجود دارد از جمله : تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، تابلوها، لایت باکس ها و …، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای، تبلیغات چاپی مانند تراکت، بروشور، کاتالوگ و …، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات از طریق هدایای تبلیغات.

استفاده از هر کدام از روش هاش تبلیغاتی فوق شرایط خود را دارند و گاه معایبی نیز دارند بطور مثال : تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هزینه های زیادی را برای تبلیغ دهنده به همراه دارد و یا تبلیغات چاپی و مطبوعاتی بصورت مقطعی بود و ماندگاری زیادی ندارند.

ولی طراحی سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه بسیار ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت زمانی و مکانی و …

طراحی برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی

برند، مجموعه ‌ای از علایق، نگرش‌ها و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا خدمات است. هر برندی برگرفته از پیشینه ای است و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند.

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

همه ابزارها، سبک ها و شیوه های تبلیغاتی در ایجاد و شکل گیری برند موثرند ولی موثرتر از همه آنها، طراحی سایت آگهی و تبلیغاتی می باشد که بعنوان تکتیک عصر ارتباطاتی امروز در پروش باورهای عمومی نسبت به محصول، بیان حقایق و برشمردن و معرفی ویژگی های محصولات تولیدی یک شرکت یا خدمات آنها به جهت عدم محدودیت مکانی و زمانی، داشتن فرصت و فضای زیاد، مخاطب پذیری اقشار مختلف و دلایل بیشمار دیگر نقش راهبردی دارد.

 

سبک های تبلیغات و طراحی سایت تبلیغاتی

صنعت تبلیغات از شیوه ها و سبک های مختلفی جهت پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین محسوب می شوند.

مدل ها و شیوه های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز بسان دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و مختلفی است از جمله :

  • تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند. تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار می دهند. هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند. از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می شود.

این روش تبلیغات چگونه عمل می کند؟ وقتی کاربری در موتور جستجو دنبال عبارت یا اصطلاح یا سوالی می گردد، مانند: “مکمل های بدنسازی چیست؟” اگر کلمه مورد نظر در سوالات مطرح شده، مشابه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی موجود در وب سایت شما بود، تبلیغات شما ظاهر خواهد شد. درخواست تبلیغات خود را برای رسیدگی باید عنوان نموده تا اعمال شود و پس از آن تعرفه تبلیغات به ازای هر کلیک توسط موتورهای جستجو برای شما ارسال خواهد شد.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

طراحی وب سایت تبلیغاتی

  • تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی است. شیوه بسیار هدفمندی بوده و درصورتیکه برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید.

  • تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شکل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شکل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد کرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های علائم تجاری و معرفی خدمات و محصولات دارند. تبلیغات بنری سه دسته اند : بنر ثابت، بنر پویا (انیمیشنی)، بنر تعاملی. توصیه بر این است که از بنر فلش استفاده نشود چون ممکن است بعضی از کاربرها نتوانند از این بنرها استفاده نمایند و در عوض از عکس متحرک استفاده شود.

  • تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

  • تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

  • تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست. در صورتیکه طراحی سایت بر اساس اصول و تکنیک های سئو اجرا و برنامه نویسی شود، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد. سئو و  بهینه سازی سایتدر شرکت پیام آوا به دنبال پروسه سایت به شما عرضه می شود.

  • سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

  • ویدئو آنلاین

کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه با قرار گیری و نمایش در وب سایت های ویدئو آنلاین مثل آپارات  یکی از جدیدترین و جذاب ترین شیوه های تبلیغ اینترنتی می باشد که می تواند تاثیرگذاری چشمگیری داشته باشد.

  • همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی بویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره می فروشند استفاده می گردد.

 

تحلیل ترافیک سایت و ساخت سایت تبلیغات

آمار و تعداد بینندگان در طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی حرف اول را می زند چرا که بدون وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت تبلیغاتی هیچ کارآیی نخواهد داشت. وب سایت های تبلیغاتی که دارای حجم بالایی از آگهی می باشند نشانگر آنست که دارای ببینده بیشتری بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. از اینرو تحلیل میزان بازدیدکنندگان و ترافیک سایت و تحلیل میزان برقراری ارتباط کاربران به وب سایت آگهی در طراحی وب سایت تبلیغاتی بسیار مهم است.

ads websiteدر صوذت تحلیل درست از ترافیک صفحات وب سایت خود بطور یقین متوجه نیازها و خواسته های مخاطبان خواهید شد و در نتیجه رویکرد مدیریتی مناسبی اتخاذ خواهید نمود. در تحلیل آماری وب سایت تبلیغاتی موارد زیر بررسی می گردد:

1-  شناسایی علاقمندی های کاربران در سایت.

2- شناسایی شیوه ها و محتواهایی که بهتر جواب داده اند.

4- شناسایی محبوب ترین و پُر بازدیدترین  بخش های وب سایت.

5- آگاهی از روش های اتصال به سایت و نرم افزارهای استفاده شده کاربران برای ورود و مشاهده سایت.

6- وب سایت از چه کشورهایی بازدید داشته است؟

7- کدام صفحات سایت بیشتر مورد بازدید قرار گرفته است؟

8- چه ساعاتی در طی شبانه روز بیشترین مراجعه به سایت وجود داشته است؟

9- بطور روزانه، ماهانه و سالانه چند دفعه سایت مورد بازدید قرار گرفته است؟

 

ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت تبلیغاتی

 

طراحی گرافیکی حرفه ای و اختصاصی، پنل مدیریتی فارسی و بسیار ساده و روان،  سرعت لود سریع صفحات،  برخورداری از امنیت بالا، سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای موتورهای جستجو همچون گوگل در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان، پشتیبانی و آموزش پنل مدیریت، ساخت و  طراحی اپلیکیشن موبایل از ویژگی های بارز پیام آوا در طراحی وب سایت تبلیغاتی است.پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد