صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا


ر دنیای امروز هر یک از ما در راستای تامین امنیت محیط پیرامون خود تلاش می کنیم. ایجاد امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای افراد محسوب می شود که می تواند تشویش و نگرانی را به حداقل برساند.

 ابزارهای مختلفی برای ایجاد امنیت، استفاده می‌شود که اصلی ترین آن‌ها، دوربین مداربسته است. یک سیستم نظارتی و امنیتی می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت برای ما، یک عامل بازدارنده در مقابل تخطی گران و یا سارقان باشد. برندهای متعددی در دنیای نظارت تصویری وجود دارند که هر یک دارای تنوع و سبد کالای متفاوتی هستند که خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند ما را در راستای برقراری امنیت و آرامش همراهی کند.

در این مطلب اهمیت نصب و خرید دوربین مداربسته داهوا را شرح خواهیم داد و نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته داهوا را ارائه خواهیم کرد.

چرا خرید دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

در دنیای نظارت تصویری، انواع برندها و مدل‌های مختلف وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت و قابلیت‌های متعددی به فروش می رسند، یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا، برند داهواست که با ارائه ی سبد کالای متنوع، می‌توان محصولات داهوا را در هر کاربردی مورد استفاده قرار داد. خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند دغدغه و نگرانی‌های ما را در خصوص برقراری امنیت به حداقل برساند و حتی بدون حضور در محل و پروژه، امکان کنترل و نظارت دقیق را برای ما فراهم می‌آورد.

دورربین های مداربسته داهوا، در انواع مختلفی و متناسب با نوع کاربرد و نیاز شما عرضه می‌شوند که می‌توان به دوربین‌های معمولی داهوا که شامل دوربین‌های دام و بولت می‌شود اشاره کرد. این دوربین‌ها در رزولوشن‌های مختلف و در لنزهای متغیر ( Varifocal وMotorized ) و ثابت (Fixed) عرضه می‌شوند و در کاربردها و محیط‌های معمول چون ادارات، منازل مسکونی، مغازه‌ها، محیط‌های تجاری، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از این محیط‌ها چون مراکز آموزشی و درمانی و یا محیط‌های تجاری، متناسب با نیاز شما، علاوه بر نصب دوربین‌های مذکور و پوشش محیط با این دوربین‌ها، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره می‌تواند گزارش دقیقی از تردد افراد را در دسترش شما قرار دهد. دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا، بر مبنای هوش مصنوعی (AI) طراحی و ارائه شده است که درصد خطای این عملیات را به حداقل می‌رساند. دوربین‌های جدید داهوا، می‌توانند چهره‌های افراد را حتی با عینک و ماسک آنالیز کنند و حتی گزارش دقیقی از حدود سن افراد، جنسیت، پوشش ماسک، عینک، ریش و سبیل را در اختیار شما قرار دهند.

در پارکینگ‌های عمومی و یا پارکینگ‌های منازل، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت ANPR یا پلاک خوانی، این امکان را فراهم می‌سازد تا شما با دریافت گزارش دقیق از سیستم دوربین مداربسته خود، از تعداد دفعات تردد خودروها، زمان دقیق، پلاک و حتی رنگ آن‌ها مطلع شوید. در حال حاضر یکی از معروف ترین مدل دوربین پلاک خوان داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، مدل ITC-237 است که علاوه بر قابلیت‌های مذکور، می‌توانید لیستی از پلاک‌ها را به عنوان لیست سیاه و سفید تعیین کنید تا بر مبنای آن راهبند پارکینگ باز یا بسته شود.

 

شرکت داهوا، برای محیط‌های نظامی و پالایشگاهی نیز دوربین‌های خاصی چون دوربین‌های حرارتی، ضد انفجار و ضد خوردگی را در نظر گرفته است. همچنین می‌توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت Thermal یا حرارتی می‌توانید ورودی ادارات، محیط‌های تجاری و … را در خصوص افراد مشکوک به بیماری کوید -19 کنترل نمایید.

مراکز خرید دوربین مداربسته داهوا

حال این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان خرید دوربین مداربسته داهوا را انجام داد؟ آیا داهوا نماینده معتبر و مجاز در ایران دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان بیان کرد که شرکت فراگستر الکترونیک، یکی از معتبرترین نمایندگان داهوا است که در ایران فعالیت دارد و با ارائه ی سبد کامل داهوا و خدمات پس از فروش گام بسیار بزرگی در خصوص رفاه حال کاربران و مشتریان برداشته است.

شرکت فراگستر، در کنار خدمات گارانتیف خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با راهنمایی متخصصین و کارشناسان فنی فراگستر به صورت 24 ساعته، هر گونه اختلال در عملکرد سیستم مداربسته خود را در کم‌ترین زمان ممکن رفع نمایید. در تمام شهرهای ایران عزیزمان، نمایندگان معتبری را قرار داده و بر نحوه‌ی فروش، قیمت محصولات و حتی ارائه ی خدمات آن‌ها، نظارت کافی را دارد تا فرآیند خرید دوربین مداربسته داهوا توسط کاربران را سهولت بخشد می‌توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و تماس با 02153862 و ارتباط با واحد فروش، از نمایندگان فراگستر در شهر خود مطلع شوید.

در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، چه نکاتی حائز اهمیت است؟

اصلی ترین نکته در خرید دوربین مداربسته داهوا، تهیه محصول متناسب با نیاز، کارآیی، رزولوشن و با گارانتی و ضمانت است. در حال حاضر محصولات داهوا، توسط شرکت‌های مختلفی به فروش می رسند که همه ی آن‌ها دارای خدمات گارانتی معتبر نیستند و پس از خرید، هر گونه اختلال در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات بر عهده نخواهند داشت، بنابراین خرید از یک شرکت معتبر می‌تواند نگرانی‌های شما را پس از خرید محصولات داهوا به حداقل برساند.

کلام آخر در خصوص ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا و سایر محصولات این برند، شما را در افزایش امنیت محیط پیرامون خود یاری می‌سازد و این امکان را می‌دهد تا شما بدون حضور در محل و با استفاده از اینترنت مناسب، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید و اعلانات لازم را در خصوص رویدادهای در حال رخداد، بدون وقفه دریافت نمایید.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. دوربین مدار بسته
  6. دوربین مداربسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. خرید دوربین مدار بسته
  9. قیمت دوربین مدار بسته
  10. دوربین مدار بسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد