صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

فرمانده نیروی انتظامی : ۹۹ درصد تجهیزات پلیسی از تولیدات داخلی است.


فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگارن مطرح کرد:

۹۹ درصد تجهیزات پلیسی از تولیدات داخلی است

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا امروز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2016) گفت: پانزدهمین نمایشگاه ایپاس 2016 امروز با حضور 302 شرکت به نمایندگی از 28 کشور خارجی و مجموعه های داخلی افتتاح می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز  تعداد زیادی از کشورهای منطقه و فرامنطقه ای  برای ارتباط با جمهوری اسلامی ایران درخواست همکاری و تبادل اطلاعات و برقراری آموزش ها را دارند ، انشاءالله توانمندی جمهوری اسلامی ایران با برقراری این گونه نمایشگاه ها ارتقا خواهد یافت.

 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر امنیت نبود نه پیشرفتی صورت می گرفت و نه زندگی ای. یکی از نعمت های زندگی برای جوامع بشری نعمت امنیت است لذا باید تمام دولت های پلیس های کشورها و منطقه تمام توان خود را بر این قرار دهند که امنیت و نظم در کشورها ایجاد شود.

 سردار اشتری گفت: نقش تجهیزات پلیسی، امکانات ایمنی و امنیتی بسیار در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود و  این نمایشگاه با سابقه چند ساله ای که دارد توانسته شرکت کنندگان زیادی را جذب کند و پیشرفت هایی در این زمینه داشته باشد.

 وی ادامه داد: حتما تجهیزات مدرن و به روز می تواند کمک کننده برای پلیس باشد و ما به ویژه از مخترعان و مبتکران داخلی  جهت همکاری هایی که در برگزاری این نمایشگاه داشتند  تشکر می کنیم.

 فرمانده ناجا با بیان اینکه تقویت احساس امنیت بین مردم یکی از اهداف ما در برگزاری نمایشگاه ایپاس 2016 بود، گفت: ناجا این افتخار را دارد که در هر جایی که مردم حضور دارند پلیس هم در کنار آنها قرار دارد. استفاده از تجهیزات مدرن موجب گره گشایی بسیاری از مشکلات مردم می شود. امروز خدماتی که پلیس برای مردم ارایه می دهد بسیار بی شمار است و بیش از 25 میلیون مراجعه در سال نیروی انتظامی برای اخذ خدمات دارد و این آمار بسیار قابل توجه و بزرگی است.

 وی اظهار کرد: اگر ما بتوانیم از تجهیزات استفاده کنیم و سیستم ها را به روز و تقویت نماییم در افزایش ارایه خدمات به مردم بسیار تاثیرگذار است.

 فرمانده ناجا تصریح کرد: در این ایامی که نمایشگاه برپا است از تبادلات اطلاعات استفاده خواهیم کرد و در طول این مدت نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که تبادل اطلاعات با کشورهای دیگر داشته باشد.

 وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات پلیسی و امنیتی در سطح جامعه با هدف کاهش خسارات و تلفات از دیگر اهداف ما در برگزاری نمایشگاه ایپاس 2016 اظهار کرد: نصب دوربین ها در سطح جاده های کشور توانسته خدمات دهی را در جامعه افزایش دهد و همچنین تاثیر زیادی در کاهش تلفات و خسارت داشته است. برگزاری نمایشگاه با توجه به مبانی دینی و ایمانی که ما داریم می تواند یک الگو هم برای داخل و هم خارج باشد.

 وی در پایان گفت: مقدمات برگزاری این نمایشگاه چندین ماه زمان برده تا بتوانیم این خدمات را به مردم ارایه دهیم.

منابع خبر : خبرگذاری شبستان، نسیم

1.      دوربین مداربسته خورشیدی

2.      دستگاه ذخیره سازی تصاویر در دوربین مداربسته

3.      حفاظت پیرامونی در مقابل حملات تروریستی

4.      ضبط صدا در دوربین مداربسته

5.      اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن

6.      بازارهای جدید دوربین مداربسته هوشمند

7.      اثرات کرونا بر صنعت امنیت

سواستفاده شرکت های تکنولوژیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد