رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. به دلیل غیر مستقیم بودن این شیوه تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی اثربخشی بالایی دارد. معمولا مخاطبان به این نوع آگهی اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای رپورتاژ را تا انتها مطالعه می کنند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده می شود و همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند.
جمله ای در تبلیغات است که می گوید: بهترین نوع آگهی، آن است که آگهی بنظر نرسد. در حال حاضر درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های مختلف منتشر می شود در دل خود پیامی بازرگانی به همراه دارد و گزارش تبلیغاتی محسوب می شود، دلیل این موضوع اثر بخشی قابل توجهی است که این نوع از تبلیغات دارد. در واقع مردم دیگر توجهی به تبلیغات نمی کنند و روش های تبلیغاتی سنتی برای مردم تکراری و کسل کننده شده است، به همین جهت است که reportage advertisement از اهمیت زیادی برخوردار شده است.
رپورتاژ آگهی از انواع تبلیغات همسان ( Native ) است که در قالب یک گزارش خبری نگارش میشود و به همین دلیل، اصول و قواعدی در ساختار خود دارد. اولین بار در سال ۱۹۴۶، رپورتاژ آگهی در نشریات مورد استفاده قرار گرفت و با استقبال شدید کسبوکارها مواجه شده بود.
دانستن عمر این نوع نگارش خبری، بیانگر یک نکته است. رپورتاژ آگهی چندان پیر و فرسوده نیست. این سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصص این حوزه در حال رشد و توسعه است. به همین دلیل اگر به دنبال روشی برای دیده شدن هر چه بیشتر کسبوکار خود هستید، پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با چیستی و چرایی آن بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این شما در این مقاله میتوانید با نحوه نگارش این ابزار نیرومند بیشتر آشنا شوید.
رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد و بسته به رسانه ای که در آن منتشر میشود نامگذاری میشود. برخی از مشهورترین انواع رپورتاژ آگهی عبارت اند از: رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ آگهی اینترنتی) ، رپورتاژ آگهی ویژه روزنامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع نگارش محتوا و ارائه موضوع در هریک از این رسانه ها متفاوت بوده و باید اصول کلی آن به درستی رعایت شود.
رپورتاژ آگهی در حقیقت عملکردی مانند نوشتن یک پُست مهمان دارد. با قرار دادن لینک سایت تان در متن رپورتاژ آگهی می توانید سیگنال رتبه بندی قدرتمندی برای موتورهای جستجو ارسال کنید. بدون شک، داشتن یک لینک از وب سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما خواهد داشت. رپورتاژ آگهی بصورت مستقیم بر روی سئو سایتتاثیر ندارد. اما همان طور که گفتیم می تواند به صورت غیر مستقیم بسیار موثر باشد. تاثیر غیر مستقیم رپورتاژ آگهی بر سئو سایت در این نکته نهفته است که رپورتاژ آگهی با حداقل تبلیغ برای برندتان، بیشترین بازده را برای محصول شما ایجاد می کند. افراد ببیننده رپورتاژ آگهی قطعاً به سایت شما برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات مراجعه می کنند. به این ترتیب، تعداد ورودی های سایت شما افزایش خواهد یافت که این موضوع به بهبود رتبه سایت شما کمک خواهد کرد. از طرفی دیگر، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پربازدید به قدرت گرفتن سایت و ارتقای رتبه آن در گوگل کمک می کند.
طبیعتاً صدها بار عبارت رپورتاژ آگهی به گوش شما رسیده است. پیش از پرداختن به دلایل اهمیت آن، باید به خوبی بدانیم که چرا تا این اندازه برای بسیاری از کسبوکارها دارای ارزش و اهمیت است. برخی از کسبوکارهای موفق، به طور مداوم و همیشگی، از این ابزار استفاده میکنند. برای تفسیر علت استفاده این کسبوکارها از رپورتاژ آگهی با ما همراه باشید.
چون تغییر قیافه داده است. همانطور که بر همگی واضح و مبرهن است، بسیاری از بازدیدکنندگان، از دیدن تبلیغات محض به شدت بیزارند. اگر کمی بخواهیم با هم روراست باشیم، بر حقیقت این نکته تفاهم داریم که حجم تبلیغاتی که این روزها در اطراف خود و خصوصاً در فضای مجازی مشاهده میکنیم، سرسآم آور است. به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان به راحتی جذب تیترهای جذاب و خلاقانهی تبلیغاتی نخواهند شد.
به عنوان مثال کدام یک از عبارات زیر در نظر شما جالب به نظر میرسد:
اول: به پرفروشترین سایت لوازم جانبی موبایل سر بزنید.
دوم: در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل به چه نکاتی باید دقت کرد؟
دومین عبارتی که ملاحظه میکنید، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که به عنوان یک مشتری بالقوه در فضای مجازی در گشتوگذارند، به دنبال یادگیری هستند و از کسب اطلاعات جدید استقبال میکنند. اما گزینهی اول معمولاً سرنوشت مشخصی دارد. بسیاری از بازدیدکنندگان بر این عقیدهاند که این نیز همانند سایر آگهیهایی که در وبسایتهای متفاوت منتشر میشود، صرفاً به دلیل جذب مشتری بیشتر است.
بسیاری از کارشناسان حوزهی تبلیغات بر این عقیدهاند که هنگامی میتوان یک تبلیغ را موفق خواند که بتواند با مخاطب خود دادوستد کند. مخاطب هنگامی از جانب کسبوکار چیزی دریافت کند بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرد. تحت تأثیر قرار دادن مشتری آن چیزی است که ما به دنبالش هستیم.
اما این پایان ماجرا نیست. بسیاری از کسبوکارها خصوصاً آنهایی که برندی در حوزهی کاری خود تبدیل شدهاند، بسیار دوست دارند تا در قبال هر هزینهای که در راستای فعالیتهای تبلیغاتی خود انجام میدهند، چیزی از مشتریان خود دریافت کنند. در اکثر مواقع هدف آنها دریافت لید است. لید اولین نقطهای است که به واسطهی آن کسبوکارها میتوانند با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنند.
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی
البته به این نکته نیز باید دقت داشت که این دسته از لیدها به این دلیل لید به حساب میآیند چون به کسبوکار شما علاقه نشان دادهاند. آنها با دیدن آگهی رپورتاژ شما، چراغ سبز اولیه را برای شروع همکاری و خرید محصول یا خدماتتان، روشن کردهاند. چه فرصتی بهتر از این؟
رپورتاژ آگهی یکی از راه های گرفتن بک لینک برای سایت است. بنابراین همانند لینک سازی، یک امر حساس و تخصصی است. اگر به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و سایت شما از طرف گوگل مجازات شود. موضوع مهم برای گوگل این است که خوانندگان متن آگهی متوجه تبلیغاتی بودن متن نمی شوند. گوگل از این جهت نگران است که ممکن است محتواهای غیر رایگان موجب گمراه شدن مخاطبان بشود. بنابراین برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، باید اطمینان حاصل کنید که خوانندگان آگهی از همان ابتدا متوجه تبلیغاتی بودن متن شده اند و با تصمیم خود به خواندن محتوای رپورتاژ پرداخته اند.
همچنین، مت کاتس به صاحبان وب سایت ها هشدار داده است برای اینکه رپورتاژ آگهی تان از طرف گوگل جریمه نشود باید از لینک های نوفالو در آن استفاده کنید تا تاثیری بر نتایج طبیعی گوگل نداشته باشد. در غیر این صورت، گوگل رپورتاژ آگهی را با خرید بک لینک برابر می داند و سایت رپورتاژ رونده را جریمه خواهد کرد. در نهایت چیزی که گوگل می خواهد این است که لینک های موجود در رپورتاژ آگهی دارای تگ "rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل اعمال نشود. لینک های رپورتاژ آگهی نباید با لینک های خریدنی یکسان باشند (در غیر این صورت وب سایت خاطی مجازات خواهد شد). همچنین، مخاطبان باید از همان ابتدا به جنبه تبلیغاتی متن آگاه باشد.
انتشار رپورتاژ آگهی، با رعایت اصول صحیح، یکی از روشهای سئو کلاه خاکستری محسوب می شود و می تواند تاثیر خوبی روی رتبه سایت شما در نتایج گوگل بگذارد. می توان نتیجه گرفت یک رپورتاژ آگهی اصولی مانع از جریمه شدن سایت توسط گوگل می شود.
مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک، دائمی بودن آن است. یعنی تبلیغ شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در صورتی که هنگام خرید بک لینک، شما باید برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.
مهم ترین نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به آن ها توجه کنید، عبارتند از:
در نظر داشته باشید که اعتبار دامنه و امتیاز اسپم بودن سایت بر اساس فاکتورهای شرکت moz مشخص می شوند و با فاکتورهای سئو که توسط گوگل ارائه می شود، تفاوت دارند اما تا حدودی می توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم تخمین درستی نسبت به مفید بودن آن سایت داشته باشیم.
برای هر رپورتاژ آگهی، یک محتوای اختصاصی تهیه کنید. محتوای تکراری، تاثیر زیادی نخواهد داشت و به راحتی از طرف موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. نباید برای چندین رپورتاژ از یک متن استفاده کنید. حتی از مقالات یا محتوای موجود در سایت تان نیز برای رپورتاژ آگهی استفاده نکنید. به میزانی که محتوای شما اختصاصی تر باشد، ارزش صفحه رپورتاژ آگهی شما بالاتر می رود و جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می کند.
حداکثر از پنج لینک در رپورتاژ آگهی استفاده کنید. هر چقدر تعداد لینک های شما بیشتر شود، ارزش و اعتبار داده شده به لینک ها کاهش می یابد زیرا ارزش و اعتبار کل صفحه بر تعداد لینک ها تقسیم می شود. بهترین حالت، قرار دادن سه الی پنج لینک در متن تبلیغ است.
برای هر صفحه از سایت تان، تنها یک لینک در متن آگهی قرار دهید. نباید با انکرتکست های متفاوت به یک صفحه مشخص از سایت تان لینک بدهید. گوگل تنها، لینک اول را در نظر خواهد گرفت و سایر لینک ها بی اثر خواهند بود. سعی کنید داخل رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت تان که از رقابت کمتری برخوردارند لینک بدهید. زیرا راحت تر می توانند رتبه بگیرند.
استفاده از تصویر و ویدئو مرتبط با محتوا در رپورتاژ آگهی به ارزش و اعتبار صفحه تبلیغ می افزاید و اثربخشی آن را افزایش می دهد.
نکات فنی که هنگام نگارش رپورتاژ آگهی باید رعایت کرد عبارت است از:
1. انتخاب محتوای مناسب
محتوا باید به شکلی تنظیم شود که محصولات، خدمات و کمپین های تبلیغاتی برند شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند اما مخاطب نباید احساس کند مشغول مطالعه آگهی تبلیغاتی است و به خرید محصول یا خدمات خاصی اجبار میشود.
2. تکنیک های بازاریابی محتوایی و تبلیغ نویسی به بهترین شکل و خلاقانه ترین روش بکارگرفته شود تا اثرگذاری رپورتاژ آگهی بیشتر شود.
3. سایت هایی که رپورتاژ آگهی شما را منتشر میکنند باید از نظر رتبه وضعیت بهتری از سایت شما داشته باشند و انتشار محتوا در آن ها برای شما ضرری نداشته باشد.
رپورتاژ آگهی با سایر تبلیغات اینترنتی بسیار متفاوت است برخی از این تفاوتها عبارت اند از:
• تبلیغات اینترنتی مستقیما به ترویج یک کسب و کار میپردازد اما رپورتاژ آگهی به شکل یک خبر مفید و به صورت کاملا غیر مستقیم اعتماد مشتریان را جلب میکند.
• رپورتاژ آگهی به صورت دائم روی سایت های معتبر قرار میگیرد اما اثر گذاری تبلیغات اینترنتی کوتاه مدت است.
• اعتبار سایت های خبری به برندها اعتبار میدهد در حالی که تبلیغات اینترنتی دیگر اعتبار کمتری دارند.
در حقیقت، رپورتاژ آگهی نوعی دوپینگ برای سایت محسوب می شود. شما زمانی دوپینگ می کنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. به این ترتیب می توان گفت، بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی زمانی است که سایت شما در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر، در صفحه اول گوگل قرار دارد. در این زمان، با انتشار رپورتاژ آگهی، رتبه سایت شما در کلمات کلیدی موردنظر ارتقا پیدا می کند و بالاتر از رقبا قرار می گیرد. پس نتیجه می گیریم خرید رپورتاژ آگهی زمانی برای شما کارآمد و مفید است که در کلمات کلیدی هدف تان، جایگاه مناسبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول یا دوم گوگل قرار گرفته باشید. در این شرایط شما با خرید بک لینک دائمی از سایت های پربازدید و معتبر، رتبه خود در گوگل را بهبود می بخشید.
تبلیغات میان متنی
سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.
تبلیغات میان متنی
برای اینکه اینکه بتوانید با نحوهی نگارش رپورتاژ آگهی آشنا شوید لازم است تا ۳ مورد را مد نظر قرار دهید. این ۳ مورد زیربنای کار است. به بیانی دیگر به عنوان چراغ راه است و بهتر است در طول مسیر نگارش، همواره در کنارتان باشد.
محتوا باید مرتبط و برای خواننده با ارزش باشد. همیشه سعی کنید تا خود را به جای خواننده بگذارید و بپرسید: « خواننده با خواندن این محتوا کدام چالش یا نیازش را حل میکند.»
جالب است بدانید که حل این نیاز با فروش محصول رابطه مستقیم دارد. هر چه در راستای پاسخ دادن به سؤالات و حل مشکلات خواننده و مخاطب خود بهتر عمل کنید، شانس فروش محصولاتی که قصد معرفی آن را دارید را افزایش خواهید داد.
همانطور که میدانید، رسانههای و پایگاههای خبری دارای قاعده و اصول نگارشی خاص خود هستند. به همین دلیل میتوان این چنین نیز نتیجهگیری کرد که، فرمت نوشتاری مورد استفاده توسط این رسانهها با گذر زمان موجب بروز عادت در مخاطبان آنها شده است. بنابراین اگر رپورتاژ آگهی شما فرمت نوشتاری رسانهای که در آن منتشر میشود را حفظ نکند، بدون شک اعتماد خوانندگان را به راحتی از دست خواهد داد.
پیش از اینکه به اصول و نکات مهم بپردازیم، پیشنهاد میکنم تا کمی در اهداف خود بیشتر دقت کنید. آیا تا اینجا به خوبی توانستید با این ابزار ارتباط برقرار کنید؟ آیا قوانین و خط قرمزهای آن را به خوبی به ذهن سپردهاید؟
اگر هنوز مطمئن نیستید، میتوانید بخش قبلی این مقاله بار دیگر با دقت بیشتری بخوانید یا در موتورهای جستجوگر بیشتر در این مورد مطالعه کنید. پیش از نگارش رپورتاژ آگهی بهتر است به خوبی بدانید که چه میخواهید؟
شفافیت هدف کمک میکند رپورتاژ به صورت متمرکزتری عمل کند و عملکرد بهتری در زمینهای که مد نظر شماست به نمایش بگذارد. چه بسیار رپورتاژهایی که با شکست مواجه شدند و نتوانستند اهدف نویسندگان خود را محقق کنند.
رپورتاژ آگهی در شکلها و اندازههای متنوعی ارائه میشود.
اما فارغ از فرمت یا رسانهای که در آن منتشر میشوند، اکثریت آنها در حال نقل یک داستان هستند. به همین دلیل، بسیاری از افراد فرقی بین یک پست وبلاگی و یک رپورتاژ قائل نمیشوند.
از این لحظه به بعد دقت خود را دو چندان کنید و سعی کنید برای هر گزینه دو تا مثال برای خود ذکر کنید. با یادگیری نکات زیر میتوانید رپورتاژی بنویسید که میتواند بفروشد.
پیش از نگارش به خوبی سبک و لحنمتنهایی که پیش از این منتشر میشدند را بررسی کنید و به خوبی جزئیات آن را تجزیه و تحلیل کنید. برای شروع ۲ مورد زیر میتواند گزینهی خوبی باشد:
و اما مهمتر از همهی این موارد، پرسونای مخاطب است. پرسونای مخاطب بزرگترین راهنمای شما در نحوه و چگونگی نگارش محتوا است. پرسونای مخاطب به شما میگوید که از چه فرمت محتوایی در محتوای خود استفاده کنید تا بیشترین بازخورد را از سمت مخاطب داشته باشد.
برای بررسی تیترها باید به دو مورد دقت داشته باشید:
معمولاً تیترها به چند شکل نگارش میشوند. ۲ مورد آن را در ادامه ذکر خواهم کرد و باقی را به شما میسپارم. در صورتی که به کمک بیشتری احتیاج داشتید میتوانید از طریق بخش نظرات این پست با من در ارتباط باشید.
نوع اول تیترها اصطلاحاً به صورت دو تکه نگارش میشوند. به عنوان مثال میتوانیم بنویسیم « ورزش؛ بهترین راه برای پیشگیری از چاقی»
در نوع دوم تیترها خبری از گسستگی نیست و کل کلمات در قالب یک جمله نگارش میشوند. به عنوان مثال میتوانیم بنویسم: « بهترین راه برای پیشگیری از چاقی، ورزش است »
اینکه کدام شیوه نگارش تیتر را انتخاب کنیم به عوامل متعددی باز میگردد که مهمترین آن پرسونای مخاطب است. پرسونای مخاطب معمولاً ثابت و بدون تغییر باقی نمیماند. علاوه بر این، در هنگام انتخاب شیوهی نگارش تیتر بهتر است تا به محتوای تیتر نیز دقت کنید. برخی کلمات در فرمت پیوسته ظاهر زیبا و جذابتری دارند و برخی در فرمت گسسته. فراموش نکنید که فرمتهای دیگری نیز برای نگارش تیتر وجود دارد.
چند جملهی آغازین رپورتاژ آگهی معمولاً مهمترین بخش آن هستند. در صورتی که بهترین رپورتاژها دارای لید مناسبی نباشند، شانسی برای موفقیت نخواهند داشت. به همین دلیل بر روی نگارش لید باید بیشتر تمرکز داشت. اما برای نوشتن یک لید مناسب چه باید کرد؟
برای شروع پیشنهاد میکنم تا لید چندین مقاله یا آگهی را با دقت بخوانید و موشکافانه آن را بررسی کنید. دقت کنید که نویسنده از چه روشی برای جذب خواننده استفاده کرده است. هدف جلب نظر خواننده و تحریک او برای خواندن بخش بعدی متن آگهی است.
برای بررسی لید مقالات میتوانید از موارد زیر را نیز بررسی کنید:
همانند لید، بدنهی اصلی آگهی نیز دارای سبکهای نگارشی خاص خود است. در برخی از انتشارات، متن به صورت پیوسته و منظم نگارش میشود و این درحالیست که برخی دیگر به صورت منقطع و تکه تکه.
برخی از انتشارات از زبانی رسمی و پیچیده برای انتقال مفاهیم استفاده میکنند و برخی دیگر از زبانی ساده و قابل فهم استفاده میکنند. شاید در این لحظه این پرسش برای شما مطرح شود که علت این همه تفاوت در چیست؟
من باز هم از همان پاسخ قبلی استفاده میکنم:
طبیعتاً پاسخ منفی است. با در نظر گرفتن پرسونای مخاطب به خوبی میتوانید از پس این مورد نیز بر آیید.
به دلیل اهمیت مخاطب لازم دیدم که این مورد را به صورت مجزا بررسی کنم. این قسمت را با یک پرسش بنیادین شروع میکنیم:
مهمتر از آن: مخاطبان شما چه میخواهند؟
برای آنکه بتوانید به نیاز مخاطبان خود پی ببرید میتوانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:
برای اینکه بتوانید به خوبی از پس این کار برآیید، توصیه میشود تا خود را همانند یک ژورنالیست ببینید. وقایع را یادداشت کنید و نقل قولها را در نظر بگیرید و در موقع نیاز از آن استفاده کنید.
شخصیتی را معرفی کنید. زندگیاش را برای خوانندگان توصیف کنید. مشکل پیش آمده برای او را برای خوانندگان بازگو کنید. البته فراموش نکنید که یک داستان جذاب دارای فراز و نشیبهای خاص خود است. این فراز و نشیبهاست که خواندن داستان را جذاب میکند.
هنگامی خوانندگان مجذوب محتوای شما خواهند شد که بتوانند رنج و مشکل خود را در آن ببینند. این بخش کاملاً به تجربهی شما مربوط میشود. خدماتی که قصد معرفی آن را دارید چه مشکلی را حل میکند؟ با دانستن پاسخ این سؤال میتوانید احساسات مخاطب را تحت تأثیر قرار دهید.
به نظرم بهتر است این مورد را در یک مثال توضیح دهم. به همین دلیل نظر شما را به یک داستان جلب میکنم:
« فرید پس از دو سالی که تحت عنوان کارشناس فروش در شرکت جدیدش مشغول فعالیت بود توانست نظر مدیران خود را جلب کند و ترفیع بگیرد. او اکنون از مدیران شرکت خود به حساب میآید. اما فرید ناگهان متوجه شد که مبتلا به نوعی خاص از سرطان شده است.»
همانطور که میبینید با استفاده از تکنیکهای فضاسازی میتوان خوانندگان را درگیر محتوا کرد. وقتی خواننده با محتوا عجین شود به راحتی میتوانید او را به هر سمتی که میخواهید هدایت کنید.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی/
درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------