با توجه به افزایش استفاده از کرکره های اتوماتیک کاربردهای مختلف آن را در اماکن مختلف مشاهده می کنید. از کرکره اتوماتیک در اماکنی مانند فروشگاه ها، مغازه ها، مجتمع های مسکونی ، ویلاهای شخصی و پارکینگ ها استفاده می شود. اخیرا نیز با توجه به قابلیت های بالای این نوع کرکره از آن برای درب کامیون های پخش مواد غذایی و زندان ها نیز استفاده شده است.
همانطور که گفته شد از کرکره برقی ها در اماکن مختلف برای کاربردهای متفاوت استفاده می شود. در زیر برخی از کاربرد های کرکره اتوماتیک در اماکن مختلف برای شما تشریح شده است.
اغلب کرکره برقی های خانگی از جنس آلومینیوم (تیغه آلومینیومی) ساخته می شوند که داخل برخی از آنها نیز با فوم پر شده است تا عایقی در برابر صدا باشد. این نوع کرکره اتوماتیک نسبت به سایر کرکره های اتوماتیک استحکام کمتری برخوردار است. کرکره اتوماتیک خانگی دارای وزن سبک و اندازه جمع و جور است و به گونه ای طراحی می شود که تعادلی بین ایمنی، عایق بودن و تنظیم نور فضای داخلی منزل ایجاد نماید.
کرکره اتوماتیک پارکینگ به خاطر محل و علت استفاده از آن از ایمنی و استحکام زیادی برخوردار است. همچنین بکارگیری کرکره اتوماتیک پارکینگ به علت حرکت عمودی آن باعث افزایش فضای قابل استفاده از پارکینگ می گردد چرا که به فاصله کمی از درب میتوان ماشین پارک کرد، بدون اینکه نگران باز و بسته شدن درب پارکینگ باشید.
یکی از مهم ترین استفاده های کرکره اتوماتیک پنجره ای در مناطق گرمسیری و مناطق با آب و هوای بد است. در مناطقی که غالبا در معرض آب و هوای نامساعد هستند کرکره اتوماتیک پنجره به عنوان یک عایق در برابر آسیب های وارده از تگرگ و گرد و خاک استفاده می شود. هر چند یکی از مهم ترین کار بردهای استفاده از کرکره برقی پنجره بالا بردن امنیت محیط و جلو گیری از ورد آسان سارقین است، اما استفاده از این نوع کرکره برای زیبایی هم مرسوم شده است.
از کرکره اتوماتیک فروشگاهی بنابر خواسته مشتری برای مصارف گوناگونی استفاده می گردد. مهمترین دلیل استفاده از کرکره اتوماتیک فروشگاهی بعد از ایجاد امنیت، زیبای است از کرکره اتوماتیک فروشگاهی از ایمنی بالایی برخوردار است و بنا به سلیقه مشتری می تواند یکپارچه باشد یا سوراخ دار. سفارش سوراخ دار بودن از کرکره برقی فروشگاهی به این علت است که مشتریان بتوانند در زمان تعطیلی فروشگاه هم بتوانند از داخل دیدین کنند.
----------------------------------------
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.
همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.
و هزاران امکانات دیگر…
سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.
با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.
طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.
بیشتر بخوانید: طراحی سایت تهران طراحی سایت اختصاصی قیمت طراحی سایت
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در زمان حاضر تمام زوم بازار روی ابزار های دیجیتال است، چون کشوری در حال توسعه هستیم و واقعا میتوانیم اهمیت این موضوع را در بین مردم مشاهده کنیم و واقعا مسااله ایی نیست که بخواهیم از آن غافل بشویم و موضوع بسیار مهمی است که بدانیم برای حضور در این عرصه دیجیتال چه راه کارهایی را باید به اجرا دربیاوریم. واقعا اگر نگاهی بیندازیم همه چیز در حال دیجیتالی شدن است. برای تفهیم بهتر و نزدیک شدن موضوع به ذهن تعریفی کوتاه از بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ برایتان شرح می دهیم:
دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانههای جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. برای اطلاعات وسیع تر به این مقاله مراجعه کنید(دیجیتال مارکتینگ چیست)
در کسب و کار آنلاین همه چیز پایه و اساس دیجیتال دارد شما باید بررسی کنید و ببینید مردم از طریق چه ابزار های دیجیتالی وارد این سیستم میشوند و شما چه فرصت های تبلیغاتی و بازاریابی دارید که میتوانید محصول و خدمت خود را به هر نحوی به آن ها معرفی کنید.
این مساله پایه و اساس استراتژی تبلیغاتی دارد یعنی برنامه ریزی که منجر به رسیدن به هدف شما در عرصه بازاریابی اینترنتی شود و بتوانید در حوزه تبلیغات آنلاین موفق عمل کنید.
برای جذب مخاطب در محیط مجازی، مسائل و راه حل های مختلفی وجود دارد،برخی از موارد هستند که بسیار حیاتی و مهم قلمداد میشوند که در این مقاله میخواهیم مواردی که در حوزه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) دارای اهمیت است را توضیح دهیم.
برخی از عوامل موثر و قابل توجه در دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:
قطعا موارد خیلی زیادتری وجود دارند ولی با توجه به تجارب کاری در این حوزه و بازخورد هایی که پیش رو داشتیم این موارد را کلیدی تر میدانیم، که در زیر به توضیح هر یک از آن میپردازیم:
اولین دغدغه هر کسب و کاری در فضای آنلاین این است که محتوایی را مبتنی بر تخصص و ارائه خدمات و محصولات خود تولید کند،بعضی از محتوا ها جنبه آموزشی دارند و بعضی ها جنبه اطلاع رسانی و بعضی ها صرفا جهت معرفی و خرید است و که حالتی تبلیغاتی دارد. در درجه اول باید مخاطب را درک کنید و بدانید تبلیغ زیاد برای مخاطب آزار دهنده هستند مدیریت محتوا یک تخصص جدی است که با استراتژی خاصی وارد ذهن مخاطب گردد و مخاطب حس نکند که با سیل تبلیغات و پیام های بازرگانی روبه رو است.بیشک محتوا همیشه حرف اول ر ا میزند و هر کسب و کاری برای بهبود وضعیت تولید محتوا خود باید یک استراتژی یک پارچه و کارآمد تعرف کنید.
به طور مثال اگر شما میخواهید محتوای یک کانال تلگرام را تهیه کنید که مربوط به تبلیغاتتان است نباید مدام پست های معرفی محصول و خدماتتان را ارائه دهید و همچنین نقطه مقابل آن اینکه نباید هم بیراهه بروید به طور مثال اگر میخواهید یک تبلت را تبلیغ کنید بهتر است آموزش کار با آن را تهیه کنید و منتشر کنید سپس به طور نامحسوس از معرفی آن برند و آن محصول استفاده کنید این مطلب آموزشی هم بیشتر بازدید دارد و هم توسط مخاطبان به اشتراگ گذاشته میشود و هم در ذهن مخاطب اسم آن تبلت جایگذاری میشود.
امروزه همه درگیر شبکه های اجتماعی هستیم و سیل مخاطب را درون این شبکه ها مشاهده میکنیم کمتر کسی است که از انقلاب این رسانهها بی خبر باشد . اینستاگرام لینکداین و توییتر از جمله شبکههایی هستند که به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و باعث شده اند که صاحبان کسب و کارها بیشتر روی استراتژی مربوط به آنها تمرکز کنند و سعی کنند در این شبکه ها حضور فعال داشته باشند بحث وب برندینگ بسیار در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام جایگاه ویژه دارد و ما میتوانیم از آن به عنوان یک بستر مناسب استفاده کنیم. اول باید هدف خود را مشخص کنید سپس مخاطب خود را دستچین کنید و در نهایت شروع به فعالیت کنید و برای حضور در این شبکه ها باید استانداردهایی هم رعایت کنید که باعث شود مخاطب شما را دنبال کند.
در موبایل ها و دیگر دیوایس هایی که مانند تبلت ها و ... در اختیار و دسترس مردم هست میتوانید اپلیکیشن هایی را مشاهده کنید که بنا به سلیقه و نیاز مخاطب نصب میشود دو راهکار وجود دارد که در این اپلیکیشن ها حضور داشته باشید اول اینکه برای کسب و کار خود اپلیکیشنی کاربردی بسازید و برای دانلود در اختیار مردم قرار دهید و راه دوم اینکه در تبلیغاتی که در این اپ ها وجود دارد شرکت کنید. که قطعا راه اول جالب تر و موثر تر است. البته باید به نوع محصول یا خدمتی که ارائه می دهید نیز توجه داشته باشید، به عنوان مثال، برای محصولاتی که ماهیت دیجیتال داشته و بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارند، اپلیکیشن از بهترین و کارامدترین روش ها می تواند باشد.
شما میتوانید از صفحات پربازدید وب سایت های گوناگون استفاده کنید و بنر هایی تبلیغاتی را درست کرده و در این وب سایت ها شروع به تبلیغ کنید یا در شبکه های پر بازدید دیجیتال،یکی از پربازدیدترین صفحات میتواند شروع ویدئو ها در آپارات و یوتیوپ باشد که قبل از شروع به نمایش ویدئو اصلی تبلیغ را نشان میدهد یا تلویزیون های دیجیتال که همین حالت میتواند اتفاق بیفتد.یادتان باشد همه امور حتی تماشای تلویزیون هم به سمت دیجیتالی شدن میرود.
کاربر امروز خیلی فرصت خواندن محتوای طولانی را ندارد و قبلا هم یادآور شدیم که محتوای بصری بسیار تاثیر گذار است و مشخاطب علاقه مند است آن را بازدید کند و بر اثر گذشت زمان بشریت بیشتر به محتوای تصویری علاقهمند شده و از سوی دیگر ویدیویی های که در یوتیوب فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشوند روی سئو تاثیر گذار است. از این رو جا دارد که بیشتر روی استراتژی اشتراک گذاری ویدیو تمرکز شود.و برای کسب و کار خود محتوای کوتاه و ویدئویی و تصویری بسازید. به عنوان مثال، با ویدیوهای تبلیغاتی، تبلیغات شما در هزاران گوشی پخش خواهد شد و از این میان به تدریج مخاطبان هدف شما که همان مشتریان شما می باشند بتدریج با شما آشنا و به شما اعتماد خواهند کرد و رفته رفته برند شما مطرح خواهد شد.این ویدیوها می توانند گزارش ها، پیام ها، هزینه ها و هر پارامتر مهمی از این قبیل باشد.
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی
نگاه بصری و تصویرگری و رویکردی که به آن وجود دارد مربوط به حال حاضر نیست، بلکه این امر از دوره باستان مهم قلمداد شده است و در سفالینه های شوش و نگارگری های کتب قدیمی قابل مشاهده و درک است. از همان زمان بلکه قبل تر از آن عنصر تصویر زبانی یکسان داشته جوری که شما اگر یک مفهوم را میخواهید منتقل کنید مثلا اینکه در منطقه جنگل آتشسوزی ممنوع است برای تفهیم آن باید چند زبان داشته باشید تا بتوانید آن را به مخاطب خود منتقل کنید اما همین موضوع را با یک تصویر و تابلوی مخصوص و علایم استاندارد به راحتی میتوانید بفهمانید. پس عنصر گرافیکی تاثیر سریع تر و عمیق تری دارد. حال اینکه در صنعت تبلیغات چه جایگاهی دارد این برای ما بسیار دارای اهمیت است. اما در صنعت تبلیغات آثار تصویری متفاوتی را میبینیم مانند کارت های ویزیت، بروشور ها، تراکت های تبیغاتی و بیلبورد ها و ...اما مبحثی که در این مقاله برای ما قابل بحث و بررسی است بیشتر در حوزه اینترنت و فضای مجازی است.
با پیشرفت جوامع، استفاده عوام مردم از اینترنت روز به روز افزایش یافته است و اکنون به یکی از قدرتمندترین و پرمخاطبترین رسانهها تبدیل شده است و این رسانه قدرتمند جز ارتباط دیداری با مخاطب حالت دیگری ندارد. سوال اینجاست که ما صفحات اینترنتی و وب سایت ها را به چه سبکی طراحی کنیم تا کاربری که وارد سایت ما میشود ارتباط خوب و مثبتی با آن برقرار کند؟ بالاخره هدف ما از طراحی سایت جذب مخاطب است و مخاطب به هر دلیلی که وارد سایت شما شده است عناصر گرافیکی میتواند در او اثر زیادی بگذارد، مسلما نمیتوانیم انکار کنیم که این گرافیک است که نهایتا میزان تاثیر و جذب مخاطب را تعیین میکند. طراحی گرافیک سایت فقط نقش تزئینی و جانبی را در یک وب سایت ندارد. گرافیک صفحات وب در مرحله اول باید سهولت دسترسی و نظم دهی به محتوا را تضمین کند و بعد به جنبه های تزئینی بپردازد استفاده از طراحی وب سایت مناسب و گرافیک حرفه ای و با کیفیت در آن باعث می شود کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد. اصولاً به حرفه ای ها بیشتر اعتماد می شود و اعتماد باعث فروش بیشتر خواهد شد.
در درجه اول گرافیک وب سایت نوعی نظم دهنده است اینکه چشم ما صفحه ایی آراسته را ببیند به همین دلیل است که وب سایت ها قبل از شروع، اتود های وایرفریم زده میشود تا طبقه بندی شود و سلسله مراتب ها برای مخاطب برنامه ریزی میشود.
در تمامی این موارد باید بحث روانشناسی رنگ ها را در نظر بگیریم،طراحی گرافیک در وب سایت قطعا نباید بر اساس سلیقه شخصی باشد، بلکه باید مواردی خاصی را در آن منظور کنیم مثل اینکه آن وب سایتی که میخواهد طراحی شود دقیقا چه کاربردی دارد و نوع کاربری آن چیست؟ یک صفحه تجاری است؟ یک صفحه مورد مطالعه است ؟ یک صفحه فروش است؟ یک صفحه فرود است؟ تمام این ریز بینی ها باید باشد حتی این که جنس مخاطب شما چیست؟ گروه سنی آن چیست؟
در مبحث روانشناسی رنگ ها باید بدانیم که چه نکاتی باعث جذب مخاطب میشود و چه نکاتی را رعایت کنیم تا گیرایی خاصی در مخاطب داشته باشد،حتی استفاده از یک رنگ میتواند در ناخودآگاه مشتری تاثی مثبت و منفی جهت خرید یا عدم خرید از سایتی را میتواند داشته باشد.
برای مثال در چند سال اخیر و با گسترش روزافزون وبسایتهای دولتی، شاهد سطح گرافیکی بسیار پایینی در اکثر اینگونه وبسایتها هستیم. این به خاطر آن است که مسئولان معمولا طراحی و راه اندازی وبسایت را به مهندسان متخصص حوزه برنامه نویسی وب میسپارند و از اهمیت گرافیک سایت و طراحی وب غافل میمانند. به طوری که بسیاری از کاربران اینترنت هنگام مراجعه به اینگونه وبسایتها دچار نوعی تشویش بصری می شوند.
طراحی گرافیک سایت یکی از نکاتی است که موجب جذب بازدید بیشتر و به طبع آن کسب درآمد بالاتر برای یک وب سایت اینترنتی می شود ، طراحی گرافیک سایت شامل :
طراحی گرافیک سایت باید مانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه، موجبات جذب مشتریان بیشتر را فراهم آورد، البته باید واقعا جوری باشد تا وقتی کاربری وارد سایتی میشود با یک ساختار ملایم بصری روبه رو باشدو از شلوغی پرهیز شود.
همچنین در ساختاربندی طراحی گرافیک یک سایت باید جدا از بحث زیبایی و جذبه به مورد طراحی واکنش گرا هم توجه کنیم یعنی در طراحی گرافیک زیبا باید جنبه کاربری آن هم توجه کنیم و برای تبلت ها و موبایل ها و ... هم باید طراحی کنیم.یعنی وب سایتی که برای صفحات مانیتور های استناندارد طراحی می شود باید در دیگر ابزار ها قابلیت انعطاف پذیری و واکنش گرایی را داشته باشد.
موردی که باید یک گرافیست وب سایت آن را رعایت کند هم راستا بودن با برنامه نویس است یعنی مدل طراحی هم باید بهینه باشد. به طور مثال اگر در یک صفحه نواری طولی را داریم مثلا در ابعاد ارتفاع 25 پیکسل و طول 2000 پیکسل و در این نوار طولی رنگ یکسان است بهتر است به جای استفاده از تصویر از کدنویسی بهره بگیریم جوری که یک پیکسل را تکرار کنیم اینگونه در سرعت لود شدن سایت کمک موثری انجام داده ایم.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی/
درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لیست سایت های دولتی و آموزشی