صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی چیست؟


طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی چیست؟

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی به دلیل نیاز زیاد مردم به اطلاعات تغذیه ای به پروژه طراحی سایت بسیار پرطرفدار نه تنها در داخل ایران بلکه در کل دنیا تبدیل شده و همیشه یک پای ثابت پروژه های طراحی سایت اختصاصی، طراحی وب سایت تغذیه و رژیم درمانی است.
امروز مردم به دلیل نداشتن آگاهی کافی از ارزش مواد غذایی، ریز مغذی ها، علائم کمبود ویتامین ها، در پیش گرفتن رژیم های ناسالم و مضر، بیماری های زمینه ای ناشی از تغذیه و غیره نیاز به برنامه غذایی دارند تا از چاقی یا لاغری خود که غیر طبیعی است رهایی پیدا کنند و با دریافت مشاوره ها در جهت داشتن بدنی سالم قدم بردارند و این مورد فقط با طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی توسط متخصصین تغذیه یا فعالان حوزه سلامت امکان پذیر است.
با راه اندازی سایت تغذیه و رژیم درمانی امکان آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد تغذیه، شیوه های صحیح مصرف غذاها و میوه ها، ترکیبات غذایی مفید، داشتن برنامه غذایی و ورزشی حرفه ای و متناسب با شرایط عمومی و خاص خودشان، راهنمایی های مختلف از طریق درج ویدیو و مطالب آموزشی و غیره وجود خواهد داشت که در ادامه با نام بردن ویژگی ها، امکانات و نکات بسیار مهم به شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا پروژه ساخت سایت تغذیه و رژیم درمانی نتیجه بخش باشد.
در واقع بهتر بگوییم که اهمیت و لزوم طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی نه فقط به دلیل جذب مشتریان و مراجعه کنندگان بیشتر برای مطب متخصصین تغذیه و رژیم درمانی و شناخته شدن و مطرح شدن خیلی سریعتر و کم هزینه تر نسبت به سایر روش های بازاریابی و تبلیغات بلکه به دلیل درخواست زیاد و سرچ های متعدد مخاطبین در گوگل نیز هست و دائما به بهانه های مختلف در حال سرچ توصیه ها و راهکارهای رژیم غذایی و درمانی هستند پس ایجاد سایت تغذیه و رژیم درمانی سود زیادی برای طرفین با کمترین صرف هزینه و زمان خواهد داشت.

ویژگی های طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

ویژگی های طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانیدر عنوان قبلی به خوبی مشخص کردن که لزوم و اهمیت طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی چیست و اساسا راه اندازی چنین وب سایتی چه مزایا و ابعاد گسترده مفیدی در پی خواهد داشت. در این بخش می خواهیم بگوییم که تصمیم گیری قطعی شما مبنی بر طراحی وب سایت تغذیه و رژیم درمانی تنها اول راه است و پایان کار نیست.
بعد از این تصمیم باید به این فکر باشید که با چه ویژگی هایی سایت خود را برای مخاطب و سپس برای گوگل و طبق اصول سئو، جذاب و مفید نشان دهید. در ادامه برخی ویژگی هایی که حتما باید در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی دیده شوند را ذکر می کنیم:

  • موبایل ریسپانسیو: یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در طراحی وب سایت تغذیه و رژیم درمانی به آن توجه شود سازگاری وب سایت طراحی شده با دستگاه های موبایل و تبلت است چون امروزه اکثر کاربران از این طریق به وبگردی می پردازند و چنانچه وب سایت شما سازگاری نداشته باشد به راحتی مشتریان و مخاطبین خود را از دست می دهید حتی اگر سایر جنبه های وب سایت در نوع خود بی نظیر باشند.
  • مقالات و اخبار: راه اندازی سایت تغذیه و رژیم درمانی عملا بدون داشتن ویژگی مقالات و اخبار که اطلاعات مفید در مورد زمینه های مختلف به مخاطبین می دهد بی فایده است و باید به فکر طراحی چنین بخشی باشید.
  • فروشگاه اینترنتی: طبیعتا وقتی صحبت از برنامه رژیم غذایی و تغذیه ای می شود باید طراحی سایت فروشگاهی شما هم در انجام شده باشد که علاقه مندان به صحبت های انجام شده از طرف متخصص تغذیه تمایل پیدا کنند تا کتاب های مربوطه، سی دی های مشاوره رایگان و سایر محصولات را آنلاین خریداری کنند.
  • ویدیو و پادکست: سایت های پزشکی و سلامت بیشتر از متن نیازمند ویدیو و پادکست از طرف متخصص مربوطه هستند و اساسا چنین وب سایت هایی موفقیت های زیادی کسب خواهند کرد. پس حتما در بین مطالب یا در بخشی جداگانه به ارائه ویدیو و پادکست بپردازید.
  • طراحی منوها و صفحات: بخشی از مراجعین به دنبال پیدا کردن مطلب خاصی در سایت شما هستند و برخی نیز قصد دارند بیشتر با شما آشنا شوند در هر صورت در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی باید دقت کنید که کاربران برای پیدا کردن جواب سؤال و مشکل خود به دردسر نیفتند و منوها و صفحات وب سایت گویای همه چیز باشد.
  • مشاوره: حتما بخشی را برای پر کردن فرم مشاوره اختصاص دهید تا در طی زمان تعیین شده مخاطبین بتوانند به شکل آنلاین از طریق پنل کاربری یا لینک به صفحه اجتماعی شما مشاوره بگیرند و در لایو به سؤالات خود بپردازند. با این کار بازدید وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را بالا خواهید برد.
  • لینک به صفحات اجتماعی: صحبت از شبکه های اجتماعی شد و از این ویژگی در طراحی سایت کلینیک تغذیه و رژیم درمانی خود استفاده کرده و در هدر و فوتر وب سایت خود لینک آنها را درج کنید.
  • استفاده از فضاهای خالی: از فضاهای خالی یا اصطلاحا White Space وب سایت خود به شکلی حرفه ای و هوشمندانه استفاده کنید تا هم کاربران موقع بازدید شما با فضای خیلی شلوغ و سردرگم کننده روبرو نشوند و هم به کمک تبلیغات از وب سایت های معروف بتوانید به شهرت و اعتبار خودتان اضافه کنید.
  • امنیت سایت: سایت تغذیه و رژیم درمانی متخصصین باید امنیت بالایی داشته باشد تا مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی نوبت رزرو کنند و از بخش فروشگاه نیز خرید کنند.

مزیت های طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

مزیت های طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

مزایایی که برای طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی می توان نام برد را تا حدی در عنوان ابتدایی مطلب به آن اشاره کردیم و در این بخش قصد داریم گسترده تر به آن بپردازیم تا مطمئن شوید تصمیم گیری شما برای ساخت سایت تغذیه و رژیم درمانی تا چه حد می تواند در افزایش سریع اعتبار و درآمدزایی شما تأثیرگذار باشد:

  • افزایش اعتبار و بازاریابی کم هزینه ابتدایی ترین مزیتی است که برای طراحی سایت مشاغل این دسته از متخصصین می توان نام برد
  • با خدمات دهی در زمینه مشاوره آنلاین می توانید از هر جای ایران مخاطب و بیمار به سمت خود جلب کنید
  • خدمات و فروش در حوزه کاری شما محدود به مکان و زمان خاصی نخواهد بود و مخاطبین می توانند همیشه از شما استفاده کنند
  • به کمک وب سایت می توانید به شبکه های اجتماعی خود لینک دهید و برعکس تا تعداد مخاطبان خود را به شیوه ای ارگانیک افزایش دهید که درآمدزایی و مطرح شدن شما بسیار مؤثر است
  • پزشکان، متخصصین و مشاورین تغذیه و رژیم درمانی که مطرح شده باشند می توانند از طریق تبلیغات وب سایت خود نیز درآمد کلانی کسب کنند که لازمه آن طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی است
  • رزرو نوبت را می توان از طریق سایت انجام داد و با این کار هم بازدید وب سایت بالاتر می رود و هم اینکه مراجعه کنندگان و بیماران برای رزرو نوبت محدود به ساعات کاری نخواهند بود و زمانی که در مطب امکان خدمات دهی و ویزیت بیمار نداشته باشید یا ظرفیت رزرو پر شده باشد به راحتی مشخص خواهد شد و نیاز به اطلاع رسانی نیست.
  • ارائه مطالب آموزشی و راهکارهای رژیمی به صورت متنی، صوتی و ویدیویی به اعتبار و شهرت شما اضافه خواهد کرد که فقط با طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی امکان پذیر است.
  • حتی امکان طراحی اپلیکیشن مخصوص به خودتان نیز وجود دارد تا بخشی از خدمات دهی را به صورت اختصاصی و از طریق پنل کاربری داخل سایت و اپلیکیشن انجام داده و پیگیری وضعیت درمانی بیماران محدود به زمان و مکان خاصی نباشد.

امکانات طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

امکانات طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

امکاناتی که در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی در نظر می گیرید در واقع برای رفع نیاز کاربران و متناسب با انتظار و درخواست آنهاست که اگر چنین مواردی در سایت شما وجود نداشته باشد به راحتی به سایت رقبای شما مراجعه خواهند کرد و این به معنای شکست در حرفه شماست.

در ساخت سایت تغذیه و رژیم درمانی حتما به قرار دادن امکانات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • معرفی کلینیک و متخصصین: در دو بخش بهتر است که این کار صورت گیرد. یک بخش در صفحه اصلی سایت که ابتدا باید نام کلینیک یا مرکز درمانی خود را ذکر کنید و در زیر آن با سایز فونت کمتر به معرفی مختصر و مفید کلینیک و خدمات آن بپردازید. بخش دوم صفحه درباره ما که در این قسمت باید به معرفی کادر درمانی یا اگر فقط خودتان به تنهایی هستید به معرفی کامل خود، تخصص، سابقه کاری و خدماتی که ارائه خواهید کرد بپردازید. این مورد در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی بسیار مهم است مخصوصا برای صفحه اصلی سایت، تا کاربران در همان لحظه اول و به سرعت مطمئن شوند سایت درستی را انتخاب کرده اند مخصوصا که کاربران امروزی از طریق موبایل و تبلت وارد می شوند و حوصله کمی هم دارند.
  • بخش مطالب آموزشی: در این بخش باید طبق جدیدترین اطلاعات تأیید شده روز دنیا به تولید محتواهای با کیفیت بپردازید و اطلاعات ارزشمندی به مخاطبین خودتان ارائه کنید چون تمام کسانی که به سایت شما مراجعه می کنند بیمار نیستند و شاید برای درست کردن رویه غذایی و رژیمی خود مراجعه کرده اند یا حتی برای کسب اطلاعات برای پروژه تحقیقاتی خود سایت شما را انتخاب کرده باشند.
  • مشاوره آنلاین: مشاوره آنلاین را می توانید به شکل چت آنلاین، جواب دادن به کاربران در بخش نظرات و گفتگوها و یا تعیین وقت برای خدمات مشاوره در شبکه های اجتماعی یا به شکل خصوصی ارائه کنید که در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی می تواند برگ برنده شما باشد.
  • بخش گفتگوها و نظرات کاربران: قرارگیری این بخش در سایت نشانه اهمیت داشتن مخاطبین برای شماست که حاضر هستید به شیوه های مختلف به آنها کمک کنید.
  • صفحه تماس با ما: در ایجاد سایت تغذیه و رژیم درمانی اصلا نباید از این بخش غافل شوید. بازدید کنندگان باید بتوانند به کمک چنین قابلیتی آدرس حضوری شما را به راحتی مشاهده کنند و حتی از طریق نقشه مسیریابی کنند و یا به کلیه شماره های تماس یا ایمیل شما دسترسی یابند.
  • چند زبانه بودن: اگر یک مرکز تحقیقاتی تغذیه و رژیم درمانی مطرح دارید این مورد قابلیت مختص شماست تا کاربران خارجی بتوانند وب سایت شما را برحسب زبان اصلی خودشان مشاهده کنند در غیر این صورت امکان پذیر نخواهد بود. معمولا زبان های ترکی، عربی و انگلیسی برای وب سایت رایج هستند.
  • پروفایل کاربری: عضویت برای کاربران برحسب شماره ای اختصاصی خودشان از جمله امکانات بسیار حرفه ای سایت های تغذیه ای و رژیم درمانی است که متأسفانه در کمتر وب سایتی شاهد آن هستیم و یقینا چنین امکانی در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی شما را خیلی سریع مطرح خواهد کرد. هر بیمار یا مراجعه کننده می تواند از طریق شماره اختصاصی خود وارد پنل کاربری شده و پرونده و وضعیت خود را پیگیری کند. محصولات و برنامه های رژیمی را خریداری کرده و حتی به پزشک خود ایمیل بزند و گفتگو داشته باشد.
  • محاسبه گر ارزش غذایی: از جمله امکانات بسیار جالب و پرطرفدار در سایت متخصصین تغذیه، قرار داشتن بخشی است که بازدید کنندگان می توانند با درج نوع ماده غذایی و مقدار آن به کالری یا انرژی آن پی ببرند و به راحتی طبق دستور پزشک تغذیه خود عمل کنند. در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی این مورد را اصلا فراموش نکنید چون همانطور که گفتیم از جمله دلایل اصلی افرادی که به متخصص تغذیه مراجعه می کنند و دچار بیماری های مختلف شده اند اطلاع نداشتن از ارزش مواد غذایی و میزان کالری آنهاست.

و غیره.

 

 

ساخت سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟در نهایت به بخش بکارگیری نکات بسیار مهم و طلایی در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی می رسیم که عدم توجه کافی و درست به آنها می تواند تمامی زحمات قبلی شما را هدر دهد پس چنانچه با شرکت خاصی طرف قرارداد هستید حتما بخواهید موقع طراحی سایت به این موارد دقت ویژه داشته باشد:

  • ریسپانسیو بودن: از جمله نکات بسیار مهم در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی، ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت شماست تا به خوبی و بدون هیچ مشکلی بر روی دستگاه های موبایل و تبلت لود شود.
  • سرعت سایت: سرعت وب سایت باید به حدی باشد که بعد از آپلود تصاویر، ویدیوها و پادکست باز هم کم نشده باشد و معمولا عنوان می شود زیر 3 ثانیه بهترین حالت است.
  • امنیت: با توجه به اینکه بازدیدکنندگان و مراجعین چنین سایت هایی باید برای رزرو نوبت یا خرید محصولات و برنامه های رژیمی پول پرداخت کنند پس باید طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی همراه با دریافت گواهینامه SSL و درج نشان HTTPS در URL وب سایت باشد.
  • گرافیک و تصاویر: گرافیک و تصاویری که برای وب سایت مخصوصا در صفحه اصلی سایت به کار می برید باید با کیفیت، جذاب و با تم رنگی متناسب با علم تغذیه باشد.
  • فونت و سایز متن: از بکارگیری فونت های غیر رسمی، خط شکسته یا فانتزی به شدت پرهیز کنید و نوع لحن بیان در مقالات و همه جای سایت باید رسمی و در عین حال کمی صمیمی باشد تا مخاطب فاصله زیادی بین خودش و شما احساس نکند.
  • درج نقشه در صفحه تماس با ما: در طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی دقت کنید که درج آدرس مطب یا کلینیک کافی نیست و باید بر روی نقشه هم نشان دهید تا افراد بتوانند در خودرو از طریق برنامه های مسیریابی به راحتی شما را پیدا کنند.
  • سادگی و زیبایی: سایت خود را با درج تبلیغات زیاد یا پراکندگی مطالب شلوغ نکنید و اجازه دهید کاربران احساس راحتی داشته باشند. زیبایی در عین سادگی رمز موفقیت کسب و کار شما و پروژه طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی است.
  • رابط کاربری ساده و سلسله مراتبی: طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که مخاطبین به راحتی به موارد مورد نیاز و هدف خود دسترسی پیدا کنند تا تجربه کاربری بهبود پیدا کند.
  • اصول و نکات سئو: طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی که کلی هم برای آن هزینه کرده باشید و تمامی موارد گفته شده هم رعایت کرده باشید اما اصول و نکات سئو در نظر گرفته نشده باشند هیچ فایده ای ندارد.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

مزایای سیستم امنیتی یکپارچه


سیستم امنیتی یکپارچه به معنای استفاده از تکنولوژی های جدید برای هماهنگ سازی ابزارهای امنیتی مورد استفاده شما است. امروزه عناصر دنیا بیش از هر زمان دیگری به هم متصل گشته‌اند. ساعت مچی شما به موبایل شما وصل شده که خود آن به تبلت شما و الی آخر متصل است. ما در حالی این سبک از زندگی هوشمند را پذیرفته‌ایم که در واقع یکپارچه شدن سیستم‌ها را می‌پذیریم.

چرا لوازم خود را به هم متصل می‌کنیم؟ ساده‌ترین جواب ساده کردن زندگیست. اگر این طور است پس شاید بهتر است این یکپارچگی را به لوازم شخصی خود محدود نکرده و آن را به کسب و کار خود نیز گسترش دهیم. زیرا عملا تفاوتی نداشته و باعث صرفه‌جویی در مخارج و راحتی در تصمیم‌گیری خواهد شد.

یکپارچه‌سازی سیستم‌های امنیتی

یکپارچه‌سازی سیستم‌ها ایده‌ی وصل کردن دستگاه‌ها را به یک شرکت تعمیم می‌دهد. در نتیجه زیرشاخه‌های مختلف از آن به یک اکوسیستم تبدیل خواهند شد. این به معنی جمع‌آوری داده از زیرسیستم‌های موجود یا استفاده از یک سیستم موجود به عنوان یک مرکز جمع‌آوری داده است. بدون در نظر گرفتن روش، هدف از این کار ایجاد یک چشم‌انداز واجد و متحد است.

در نهایت این به معنی ساده کردن پروسه‌ها و به دست آوردن بینشی عملی در تصمیم‌گیری و کار است. اگرچه یکپارچه‌سازی تبدیل به یک قاعده در ابعاد دیگر زندگی شده است، اما کسب و کارها اغلب به یکپارچه‌سازی سیستم‌های امنیتی به دلیل باورهای غلط در مورد مخارج بالای آن نمی‌پردازند. در نتیجه سیستم‌های امنیتی مختلف بدون ارتباط با یکدیگر و توسط افراد متفاوت درون یک سازمان به کار گرفته می‌شوند.

سیستم امنیتی یکپارچه به شما کمک می کند که در هزینه های سازمان و شرکت خود صرفه جویی داشته باشید. چنانچه سیستم‌ها یکپارچه نشده باشند، شرکت‌ها با مخاطراتی مانند عدم شفافیت و در نتیجه ضرر مالی مواجه خواهند شد. به طور مثال تیم مسئول کنترل تردد در نیمه‌شب از باز شدن در ورودی آگاه می‌شود اما قادر به دیدن تصاویر دوربین مدار بسته نیست. بدون سیستمی یکپارچه هیچ راهی برای آن‌ها وجود ندارد که پی ببرند که آیا هشدار ورود توسط یک سارق، عامل طبیعی یا اشتباه در تجهیزات رخ داده است. این تیم مجبور خواهد شد که به صورت دستی به دنبال تصاویر گشته تا مشخص شود که کدام در بوده و به چه دلیل باز شده است.

یکپارچه‌سازی کنترل تردد و نظارت ویدئویی

پاسخگویی کُند باعث افزایش خطر برای سیستم خواهد شد. دزدی و خرابکاری به صورت سریع اتفاق می‌افتد، در نتیجه سیستم‌ها و کاربران مجبورند برای پیشگیری از آن سریع باشند. این سیستم‌های امنیتی می‌توانند مفیدتر از صرفا اطلاع رسانی در مورد یک دزدی عملی کنند و حتی پیش از وقوع جرم، از وقوع آن هشدار دهند.

به این ترتیب است که تیم‌های امنیتی و تصمیم‌گیران برای انتخاب تصمیم‌های موثر وقت بیشتری خواهند داشت. اگر دری بی‌موقع باز شود، یک سیستم یکپارچه سریعا کاربران را از این که چه دری توسط چه شخصی باز شده است با خبر خواهد ساخت. راهکارهای یکپارچه موثرتر، پربازده‌تر و کم‌خرج‌تر هستند. به طور ایده‌آل شرکت‌ها باید از ابتدا از این گونه راهکارها استقبال کنند تا بتوانند مشکلات را زوتر پیش‌بینی کرده و تصمیم مناسب را بگیرند.

سیستم دوربین های امنیتی

اگرچه یکپارچه‌سازی از ابتدا بهترین روش است، اما بسیاری از شرکت‌ها از قبل سیستم‌های امنیتی خود را دارند و برای تغییر آن نگران زیرساخت‌های خود هستند. این نگرانی‌ها باعث می‌شود که عده‌ای تصور کنند این یکپارچه‌سازی به سود شرکت نخواهد بود. خوشبختانه به تازگی و با تلاش شرکت‌های تامین کننده‌ی راهکارهای یکپارچه‌ی امنیتی، این تفکرات با استقبال کمتری مواجه شده است.

 

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

اگر شرکتی از قبل سیستم دوربین امنیتی خود را داشته باشد و بخواهد سیستم کنترل تردد را به آن اضافه کند، یک تامین‌کننده‌ی حرفه‌ای قادر است که ورودی‌های کنترل تردد را به همراه تکنولوژی مورد نیاز برای متصل شدن دوربین فراهم کند. این راهکار به کاربران امکان نظارت بر تصاویر ضبط شده و ترددها را به طور همزمان و بر روی یک سیستم خواهد داد.

در حالی که یک سیستم واحد و متحد باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، می‌تواند به مدیریت امنیت نیز به طور کلی کمک کند. قابلیت دیدن همزمان تمامی سیستم‌های امنیتی به کادر امنیت این امکان را می‌دهد که از هرجایی بتوانند موقعیت مورد نظر را مدیریت کرده و از خرج و مخارج بالای لازم برای مدیریت یک سیستم پرهیز کنند. دنیای پرتحرک امروز باعث شده است که دیگر مدیران امنیتی برای دیدن هشدارها و تصمیم‌گیری نیازی به حضور در مراکز عملیاتی نداشته باشند. بنابراین سیستم امنیتی یکپارچه باعث می شود که مدیران میانی و رده بالای یک سازمان بتوانند با تمرکز بیشتری و با سرعت و دقت بالا تصمیم گیری کنند.

به این صورت پروسه‌ها راحت‌تر شده و کاربران می‌توانند هشدار را سریعا ببینند، تصویر دوربین‌ها را چک کنند، یا اجازه‌ی ترددی را با موبایل خود کنترل کنند. شبکه‌های مدرن امن بوده و به کسانی که دسترسی داشته باشند اجازه‌ی استفاده می‌دهند و نیازی به حضور فیزیکی آن‌ها نیست. یکپارچه ساختن سیستم‌های امنیتی اولین قدمی است که شرکت‌های امنیتی قادرند جهت ساده‌سازی کارها، داده‌ها و هزینه‌ها انجام دهند.

تکنولوژی انرژی و ارتباطات

روش‌های سنتی نیاز به دو سیستم داشتند؛ یکی جهت تجهیزات درون شبکه‌ای و دیگری برای موقعیت‌های خارج از شبکه. با پیشرفت فناوری در انرژی و ارتباطات، نیاز به چندین سیستم از بین رفت. داده‌ها می‌توانند به صورت امن از یک لوکیشن دورتر به یک سیستم موجود تغذیه شوند. این موقعیت‌های دور امکان دارد داده‌ها را به دلیل مخارج انتقال و اتصال از راه دور به صورت متفاوتی نسبت به یک سیستم متصل انتقال دهند. نتیجه نهایی اما به هر حال ثابت است، سیستم امنیتی یکپارچه حجم عظیمی از داده را به یک هوشمندی قابل استفاده می‌سپارد و کار را برای تصمیم‌گیرنده آسان می‌سازد.

تشخیص الگوها

به جای فراهم کردن ده‌ها ساعت فیلم که شاید مرتبط هم نباشند، آنالیز سیستم قادر است دقیقا اطلاعاتی را که کاربر به آن نیاز دارد در اختیار او قرار دهد. حوادثی را که قبلا یک بار مصرف تلقی می‌شدند، حالا می‌توان تحلیل کرد تا روندها و الگوهایی از مناطق حیاتی را به دست آورد و به این سرمایه‌گذاری را به صورت هدفمند انجام داد. مشتریان امروزه انتظار دارند که هر چیزی که نیاز دارند را دقیقا به همان شکل دریافت کنند، کسب و کارها نیز به حمایت از آن‌ها می‌پردازند. تامین‌کنندگان امنیت نیز امروزه انتظار دارند که سادگی در کارهای روزمره‌ی خود را درون این سیستم‌ها جای دهند. یک سیستم متحد قادر است نمایی یکتا را به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، شتاب‌دهی به روند تصمیم‌گیری و صرفه‌جویی در مخارج تامین کند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

طراحی سایت انجمن – طراحی وب سایت انجمن


طراحی سایت انجمن یا ساخت سایت فروم و گفتگو به بهترین حالت ممکن و با نهایت گرافیک زیبا و دل پسند تنها در شرکت رایان امکان پذیر می باشد. ما بی نظیرترین وب سایت پرسش و پاسخ یا فروم (Forum) را برای شما طراحی سایت و کدنویسی می کنیم.

طراحی سایت انجمن یا Forum

طراحی سایت انجمن یا Forum

سایت انجمن یا Forum در واقع وب سایتی می باشد که در آن کاربران می توانند به پرسش و پاسخ بپردازند. یک وب سایت در هر زمینه ای می تواند فعالیت داشته باشد. از جمله فعالیت ها در شرکت طراحی سایت، طراحی وب، گرافیک، مالتی مدیا، برنامه نویسی، بازی سازی و ….

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت انجمن یا فروم

ما در شرکت رایان همواره به دنبال راهی می باشیم تا کاربران مان را راضی نگه داریم. به همین دلیل در طراحی سایت انجمن یا فروم نیز تمام مواردی که مورد نیاز است در وب سایت قرار داده می شود تا بتوانید بهترین سیستم پرسش و پاسخ خود را راه اندازی نماید. از جمله ویژگی های طراحی وب سایت انجمن در شرکت رایان می توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از بهترین و منحصر به فردترین ایده ها
  • طراحی ظاهر شیک و مورد پسند کاربران
  • سرعت بالای وب سایت به دلیل گستردگی سایت
  • ایجاد سیستم پرسش و پاسخ بین کاربران سایت
  • امکان ایجاد بی نهایت تاپیک یا موضوع مورد بحث
  • سیستم قدرتمند مدیریت کاربران (User Management)
  • امکان درج نظر و پاسخ زیر موضوعات
  • امکان ارسال پیام بین کاربران و مدیران
  • امکان ایجاد بی نهایت مدیر یا Admin
  • ایجاد دسترسی دلخواه برای هر یک از کاربران
  • دانلود فایل تنها در صورت عضویت کاربر
  • افزایش رتبه و ترافیک سایت به صورت طبیعی
  • امکان ایجاد سیستم تبلیغات [ طراحی سایت تبلیغاتی ]

 

طراحی فروشگاه اینترنتی      طراحی سایت       طراحی سایت در تهران

و بی نهایت امکانات و امتیازات دیگر که تنها شرکت طراحی سایت رایان چنین خدمات بی نهایت ارزشمند را ارئه می دهد.

تعرفه یا قیمت طراحی سایت انجمن به امکاناتی بستگی دارد که قرار است در سایت قرار داده شود. البته قیمت پایه برای طراحی وب سایت فروم همراه با دامنه و هاست از سه میلیون تومان می تواند شروع شود.

تغییر کم و بیش در قیمت یا هزینه ضمن طراحی تعیین می شود. از جمله مثلا گرافیک منحصر به فرد و اختصاصی یا بالاترین سرعت ممکن ( باید سرور بسیار قدرتمندی تهیه شود ) و سایر عوامل دیگر که در تعیین هزینه قطعی وب سایت تاثیر گذار می باشد.

وب سایت انجمن یا فروم در چه زمینه هایی استفاده می شود؟

وب سایت انجمن یا فروم

 

 

ساخت سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

هیچگونه محدودیتی برای استتفاده کردن از سایت انجمن یا فروم وجود ندارد. می توانید در هر زمینه ای که مدنظرتان باشد وب سایت انجمن یا Forum خود را داشته باشید. زیرا در هر زمینه بی شک تعداد زیادی از مردم وجود دارند که در آن زمینه تلاش می کنند و به دنبال یک فروم در زمینه حرفه مورد نظر خود می باشند. پس هرگز نباید هیچ محدودیتی برای وب سایت های انجمنی در نظر گرفت.

وب سایت سافت 98 که یکی از بزرگترین وب سایت دانلود نرم افزار در ایران است دارای فروم اختصاصی می باشد. [ طراحی سایت دانلود فایل ] در وب سایت انجمن تمام کاربران می توانند در حل مشکلات شان به همدیگر کمک نمایند و در نتیجه از وب سایت انجمنی شما راضی خواهند شد و شما می توانید خدمات خود را به بهترین حالت ممکن که کاربران راضی باشند ارائه دهید.

12 ماه پشتیبانی کاملا رایگان

پشتیبانی رایگان طراحی سایت انجمن

ممکن است به فکر این باشید که ممکن است بعد از طراحی سایت انجمن مشکلی به وجود آید و یا نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید. اگر در این زمینه توانایی ندارید اصلا نگران نباشید زیرا کارشناسان شرکت رایان بعد از طراحی سایت به مدت یک سال یا 12 ماه به صورت 100% رایگان پشتیبانی خدمات دارد. در این مدت هرگونه سوال، مشکل یا تغییراتی که مد نظر شما باشد در سایت اعمال می گردد و هیچگونه هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهید کرد.

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

 

بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ با نظارت ویدئویی هوشمند


مکان‌های برگزاری رویدادهای بزرگ منابع مالی گسترده‌ای را جهت تامین امنیت فیزیکی سرمایه گذاری می‌کنند. بخش اعظمی از این سرمایه‌گذاری صرف نصب سیستم‌های نظارت ویدئویی با دوربین های امنیتی و مدار بسته می‌شود. از این دوربین ها برای نظارت بر نقاط حساس مانند پارکینگ خودروها، انبار، محل نشستن افراد و نیز اماکن پشت صحنه مانند محل بارگیری و دفاتر استفاده می‌شود. اگرچه از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته اغلب به منظور بررسی سوانح، ذخیره می‌شوند، اما معمولا این تصاویر به صورت بازبینی نشده رها می‌شوند، چرا که مراجع امنیتی محل نمی‌توانند به صورت دائمی و پیوسته به بررسی دوربین ها بپردازند. حجم و زمان این تصاویر بسیار بالا بوده و بررسی کامل آن‌ها عملا امکان‌پذیر نیست.

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

به طور روزافزون، این اماکن در حال غلبه بر این چالش و بیشینه سازی نظارت بر داده‌های تصویری با سرمایه‌گذاری در بخش سیستم نظارت ویدئویی هوشمند هستند. در این مقاله به بررسی روش های استفاده‌ی همزمان از ترکیب سیستم نظارت ویدئویی سنتی و روش های پیشگام در آنالیز محتوای ویدئویی می‌پردازیم. برگزارکنندگان این رویدادهای بزرگ با استفاده از این روش‌ها توانسته‌اند علاوه بر بهینه‌سازی امنیت فیزیکی، خدمت‌رسانی به مشتریان خود را نیز بهبود ببخشند. این روش‌ها همچنین در ساده‌سازی عملیات و جمع آوری اطلاعات هوشمند در کسب و کار، مفید بوده‌اند. این موضوع کاملا بدیهی است که بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ تنها به واسطه هوش مصنوعی می تواند تکامل پیدا کند و در نتیجه گسترش این تکنولوژی در اماکن بزرگ مانند همایش ها، رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک و … هر روز بیشتر خواهد شد.

سیستم‌های آنالیز ویدئویی که بر پایه‌ی یادگیری عمیق (Deep Learning) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بنا شده‌اند، قادرند تمامی اشیای برداشته شده در یک تصویر توسط دوربین مدار بسته را شناسایی، استخراج و تشخیص داده و آن‌ها را برحسب ویژگی‌هایشان از جمله جنسیت، ظاهر، رنگ و اندازه، طبقه‌بندی کنند. این ویژگی به همراه تشخیص‌های رفتاری مانند روابط بین اشیا، زمان‎های سکون و جهت حرکات، و همچنین تشخیص چهره و پلاک، توانسته است آنالیز قابل جستجو، عمل و اندازه‌گیری تصاویر را ممکن سازد. این تکنولوژی کار را برای کاربرانی که قصد تحقیقات بعد از اتفاق را داشته آسان کرده و آگاهی وضعی را بهبود می‌بخشد. همچنین بینشی تجاری و بسیار مهم را نیز از داده‌های ویدئویی، استخراج می‌کند.

سرعت بخشیدن به تحقیقات

در مکان‌های پر از جمعیت، پدیدار شدن مشکلات امنیتی و جنایی دور از انتظار نیست. بعد از بروز حادثه، تیم امنیتی باید بتواند صحنه را به درستی درک کند. استفاده از آرشیو قابل جستجو از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، به آن‌ها کمک خواهد کرد که این عمل را در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس داده‌های چندین دوربین انجام دهند. در حالی که جست و جو به صورت دستی در این داده‌ها می‌تواند ساعت‌ها و بلکه روزها از زمان ارزشمند و منابع انسانی آن‎‌ها را اشغال کند. همچنین بروز خطای انسانی نیز محتمل است.

یک سیستم آنالیز ویدئویی می‌تواند پس از فیلتر کردن دلخواه تصاویر حاصل از چند دوربین، در این داده‌ها به جستجو بپردازد. در نتیجه تحقیقات بعد از حادثه سریع‌تر و متمرکزتر پیش خواهد رفت. به طور مثال اگر شاهدین ادعا کنند که مردی با لباس زرد باعث بروز یک ناآرامی شده و سپس در یک ماشین آبی صحنه را ترک کرده، می‌توان با جستجوی هوشمند در تصاویر و مطابق اطلاعات داده شده، سوژه را هر چه سریع‌تر پیدا کرد و به تحقیقات بر اساس آرشیو ویدئویی سرعت بخشید.

در همین مثال، در صورتی که سوژه همچنان در جمعیت بوده و امکان بروز حادثه‌ای دیگر نیز وجود داشته باشد، ماموران مایلند تا با دستگیری هرچه سریع‌تر وی، از این مخاطرات پیشگیری کنند. استفاده از این الگوریتم ها برای جستجو در بین آرشیوهای ویدئویی، می‌تواند باعث تحقیقات سریع‌تر، و همچنین تمرکز بر اتفاقات مهم و دارای پتانسیل بالا برای ایجاد خطر شود. با درک زودتر خطرهای در جریان بین جمعیت، می‌توان هرچه زودتر اقدام کرده و از ایجاد یک سانحه، جلوگیری کرد. بنابراین بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ می تواند سرعت اقدامات امنیتی اماکنی که وسعت زیادی دراند را به شدت افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     

هشدارهای به موقع و قانون‌مند

مشتریان می‌توانند قوانینی برای هشدارهای به موقع وضع کنند تا آن‌ها را از بروز خطر آگاه سازد. به طور مثال اگر جمعیت در یک محدوده‌ی مشخص از مرزی مشخص و از پیش تعریف شده فراتر رفت، یا اگر تعدادی اتومبیل در منطقه‌ای که محل پارک کردن نیست به صورت غیر منتظره‌ای توقف کردند؛ امکان وقوع خطر نیز بالا رفته و ماموران می‌توانند به صورت زنده تصاویر را بررسی کرده و در صورت لزوم مداخله کنند. در مورد شخص متخطی با لباس زرد و ماشین آبی، ماموران می‌توانند با دادن این اطلاعات به سیستم، هشداری برای افراد مطابق با این ظاهر و در شعاع مشخصی از محل دریافت کنند. اگر بتوان از طریق دوربین ها صورت وی را تشخیص داده یا شماره‌ی پلاک او مشخص شود، ماموران قانون نیز قادرند به تعقیب شخص مورد نظر بپردازند.

تشخیص اشیا نیز برای ردیابی خطر می‌تواند مفید باشد، اما می‌توان از آن برای پیدا کردن افراد و اتومبیل‌های گمشده و یا خدمات مخصوص برای بعضی از مهمانان بهره برد. سیستم نظارت ویدئویی هوشمند می‌تواند لیستی از افراد تحت تعقیب، گمشده یا خاص را دریافت کرده و در صورت مشاهده‌ی آنان، خبر دهد. سیستم تشخیص چهره نیز برای بررسی افراد حاضر در بخش‌های مختلف و تطبیق آنان با کارمندان بخش استفاده می‌شود. از آنجایی که زاویه و نورپردازی دوربین‌ها همیشه در حالت ایده‌آل نیست، باید توجه داشت که برای کارایی مناسب نظارت هوشمند تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها در بهترین حالت خود باشد. در بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ مهمترین موضوع ایجاد هشدارهایی به موقع هست، به عبارتی دقت این سیستم ها مهمترین موضوع در گسترش این سیستم ها به حساب می آید.

بهینه‌سازی عملیات بر اساس هوشمندسازی تجاری

در حالی که آگاهی از مخاطرات احتمالی برای یک برگزارکننده‌ی رویداد حیاتی است، فهم درست از فعالیت‌ها و اتفاقات مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از تحلیل ویدئویی، می‌توان داده‌ها را در طول زمان جهت استفاده‌ از آمار، گزارش روند مجموعه و تجسم تصویری داده‌ها برای استفاده‌ی هوشمند عملیاتی استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند تصاویر دوربین مدار بسته را از ابزاری برای کنترل امنیت به سکویی باارزش برای گروه‌های تجاری تبدیل کند. به طور مثال شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند آماری از بازددکنندگان بر اساس تبلیغات خاص خود دریافت کنند. فروشندگان می‌توانند از پربازدیدترین قسمت‌های مغازه‌های خود و روند حرکت مشتریان و همچنین محل توقف آنان آگاه شوند. به همین دلایل است که سازمان‌هایی که از سیستم دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از توانایی‌های هوشمند ویدئویی، استفاده‌ی خود را از این امکانات جهت امنیت و سوددهی بیشتر، بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

طراحی سایت مرکز مشاوره


طراحی سایت مرکز مشاوره این روزها با توجه به گسترش روزافزون فضای کسب و کار در اینترنت، حائز اهمیت می‌باشد. مراکز مشاوره‌ی مختلفی وجود دارند که می‌توانند با استفاده از طراحی سایت، افراد بیشتری را به کلینیک مشاوره‌ی خود جذب کنند و از این طریق به درآمد بیشتری دست یابند.

با توجه به افزایش مشکلات روحی و روانی، نیاز به مراجعه نزد روانشناس و دریافت مشاوره از او به طور چشمگیری افزایش یافته و افراد به دنبال مراکز مشاوره‌ی حرفه‌ای و معتبر هستند که بتوانند مشاوره‌های لازم را دریافت کنند؛ بنابراین در چنین حالتی طراحی وب سایت مشاوره و یا طراحی سایت مرکز مشاوره می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

به منظور طراحی سایت مرکز مشاوره باید با اصول طراحی این نوع از سایت‌ها آشنایی داشته باشید و این اصول را در هنگام طراحی سایت به کار ببرید.

در این مقاله قصد داریم تا اهمیت طراحی وبسایت مشاوره و نکات و اصول طراحی سایت مرکز مشاوره را به طور کامل شرح داده و نکات اصلی را ذکر کنیم.

طراحی سایت مشاوره و اهمیت آن

مراکز مشاوره، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند که افراد در همه‌ی رنج‌های سنی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. از جمله مشاوره‌هایی که در این مراکز ارائه می‌شود و لازم است که در طراحی سایت و نیز به آن توجه شود، می‌توان به مشاوره ازدواج، مشاوره‌ی تحصیلی، مشاوره‌ی کودک و نوجوان، مشاوره‌ی خانواده، مشاوره‌ی روان درمانی، مشاوره‌ی شغلی و استخدام و خدمات مشاوره‌‌ای دیگر اشاره کرد.

با توجه به اینکه مشاوره در زمینه‌های متعددی لازم و ضروری است، افراد به دنبال مراکز مشاوره‌ی حضوری و یا مشاوره‌ی آنلاین هستند و در اینجاست که راه‌اندازی سایت برای این خدمات اهمیت می‌یابد.

در بسیاری از سایت‌های مشاوره، مشاوره به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و سپس افراد را به مشاوره‌ی حضوری تشویق می‌کنند، بنابراین طراحی سایت در این حوزه می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

در صورتی که طراحی وب سایت برای این خدمات به درستی و اصولی صورت گیرد، می‌تواند خدمات مشاوره‌ی اولیه را ارائه داده و در نتیجه تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز را افزایش دهد.

طراحی سایت مشاوره و امکانات اساسی آن

به منظور راه‌اندازی سایت مشاوره، باید امکانات مختلفی را در نظر بگیرید که به کار بردن این امکانات، می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان سایت را به طور چشمگیری افزایش دهد. در ادامه برخی از امکانات لازم را ذکر خواهیم کرد.

طراحی سایت مشاوره و بخش مشاوره آنلاین در آن

از مهمترین امکاناتی که در طراحی سایت مشاوره باید به آن دقت شود، بخش مشاوره آنلاین است؛ در حقیقت مشاوره آنلاین در سایت مشاوره می‌تواند بسیار مفید بوده و افراد زیادی را به سایت شما جذب کند.

در طراحی سایت مرکز مشاوره بهتر است که هر بخش مانند مشاوره‌ی کودکان، خانواده و موارد دیگر به صورت جداگانه در نظر گرفته شود و برای هر بخش، پاسخگویی آنلاین و متخصص در زمینه‌ی مشاوره تعیین گردد؛ بنابراین در صورتی که این ویژگی در نظر گرفته شود، هنگامی که افراد به سایت شما مراجعه می‌کنند، می‌توانند از خدمات شما بهره‌مند شده و برای مراجعه‌ی حضوری درخواست نوبت کنند.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

معرفی خدمات و کادر مرکز مشاوره و رزومه آنان

در این بخش، شما می‌توانید کلیه خدمات مرکز و پرسنل به همراه رزومه آن‌ها را به همراه توضیحات و تصاویر قرار دهید.

طراحی سایت مرکز مشاوره و قرار دادن امکان نوبت‌دهی آنلاین در آن

نوبت دهی آنلاین در طراحی سایت مرکز مشاوره

 طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

 

بسیاری از افراد به این دلیل به سایت‌های مشاوره مراجعه می‌کنند که بتوانند در کمترین زمان، نوبت مشاوره را اخذ کنند، پس نوبت‌دهی بخشی است که در طراحی سایت مرکز مشاوره باید در نظر گرفته شود.

به طور کلی لازم است که در طراحی سایت مشاوره، به دلیل تقاضای بالایی که وجود دارد، نوبت‌دهی به صورت دقیق و آنلاین انجام شود؛ چرا که این امر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی فرد مراجعه کننده کمک شایانی می‌کند.

بخش مقالات

یکی از بخش‌های کاربردی که در ایجاد وبسایت مشاوره باید بدان توجه شود، بخش مقالات است. بسیاری از افراد، هنگامی که به دنبال مشاوره در رابطه با موضوع های مختلف هستند، ابتدا به جستجو در اینترنت می‌پردازند؛ در صورتی که در سایت شما، مقالات مختلفی در زمینه‌ی مشاوره وجود داشته باشد، افراد با خدمات مشاوره‌ای شما آشنا شده و در نتیجه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

به کار بردن مقالات به روز و جدید در سایت می‌تواند بر تعداد بازدیدکنندگان شما بیافزاید و احساس نیاز به مشاوره را در افراد مختلف بیدار کند؛ در ضمن کاربران علاقه دارند تا برخی از نکات و مواردی که در جلسه‌ی مشاوره مطرح می‌شود را از پیش بدانند تا در نهایت بتوانند مشکل خود را بازگو کرده و مشاوره‌ی لازم را دریافت کنند؛ بنابراین به کار بردن این مقالات در سایت مشاوره تواند حائز اهمیت باشد.

راه‌های برقراری تماس و آدرس

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی وب سایت باید مورد توجه واقع شود، ذکر آدرس و راه‌های تماسی است؛ در واقع طراحی سایت مشاوره باید به گونه‌ای باشد که فرد مراجعه کننده به راحتی بتواند به راه‌های تماس دسترسی داشته و در نتیجه، نسبت به اخذ نوبت اقدام کند.

راه‌های تماسی ذکر شده در سایت به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی مشاوره نیز به کار می‌رود و فرد می‌تواند سوالات و ابهامات خود را در این زمینه از طریق راه‌های تماسی برطرف کند.

در طراحی سایت مرکز مشاوره، امکانات بسیاری مانند معرفی کتاب و موزیک، ثبت نام در همایش ها و کلاس‌ها، پرداخت حق عضویت مشاوره، فروشگاه اینترنتی محصولات مربوطه و …. را می‌توان استفاده کرد.

به جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، لازم است که با شرکت رایان تماس گرفته و ویژگی‌های مورد نظر خود را اعلام کنید. تیم رایان برای طراحی سایت مشاوره، پیشنهادهای ویژه‌ای را به شما ارائه خواهد کرد. هر اندازه که ساخت سایت، حرفه‌ای‌تر باشد و امکانات کاربردی‌تری در طراحی سایت مشاوره در نظر گرفته شود، قیمت طراحی سایت بیشتر خواهد بود.

در انتخاب شرکت طراحی سایت لازم است که حساسیت زیادی را به خرج دهید تا موفقیت شما آسان‌تر امکان پذیر باشد. تیم حرفه‌ای رایان، شما را در تمام مسیر ایجاد وب سایت، همراهی کرده و پس از طراحی سایت نیز نکات مورد نیاز شما به جهت موفقیت در موتورهای جستجو را بیان می‌کند؛ علاوه بر این شما به واسطه سپردن ساخت سایت به رایان، از پشتیبانی 12 ماهه این شرکت بهره‌مند خواهید شد.

طراحی سایت مشاوره و ویژگی‌های آن

در طراحی سایت مشاوره باید ویژگی‌های مختلفی در نظر گرفته شود که در ادامه به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم:

استفاده از گرافیک زیبا

به طور کلی می‌توان عنوان کرد که گرافیک زیبا در راه‌اندازی سایت مشاوره بسیار مهم بوده و می‌تواند بازدیدکنندگان مختلفی را به سایت مشاوره جذب کند؛ در واقع استفاده از بخش‌های گرافیکی در طراحی سایت، آن را جذاب‌تر کرده و افراد را به خواندن مطالب بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره‌ای شما ترغیب می‌کند.

دسترسی آسان

ایجاد وب سایت مشاوره باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به مطالب مختلف برای بازدیدکنندگان آسان بوده و آن‌ها را دچار سردرگمی نکند؛ در واقع هر بخش باید به طور جداگانه دسته‌بندی شده باشد و مطالب در بخش و جای مخصوص به آن، به کار برده شود.

اگر سایت مشاوره به گونه‌ای باشد که نکات فوق در آن رعایت شده باشد، بازدیدکنندگان دچار سردرگمی نشده و به راحتی آنچه را که در نظر دارند، پیدا می‌کنند.

رنگ بندی جذاب

طراحی سایت مرکز مشاوره باید به گونه‌ای باشد که با استفاده از رنگ‌های مخصوص، هر گروه سنی را در نظر بگیرد. در طراحی سایت با استفاده از رنگ‌های متضاد می‌توان بخش‌های مختلف را از هم جدا کرده و در نتیجه دسترسی به مطالب را ساده‌تر کرد؛ در ضمن به کارگیری رنگ‌های مختلف و متناسب با هر بخش مشاوره می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش تعداد مخاطبان داشته و استفاده از خدمات مشاوره‌ای شما را افزایش دهد.

استفاده از نقاط ضعف و قوت سایت‌های دیگر

شاید در نخست به نظر برسد که استفاده از سایت‌های مشاوره‌ی دیگر در طراحی سایت شما به نوعی تقلید به حساب می‌آید، اما باید بگوییم که شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های دیگر، با نقاط قوت و ضعف این گونه سایت‌ها آشنا شده و در نتیجه نکات لازم را در راه‌اندازی سایت خودتان به کار بگیرید.

با تبدیل نقاط ضعف دیگر سایت‌ها به نقاط قوت خود، می‌توانید استانداردهای خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

معرفی کادر مشاوره

یکی از امکاناتی که در طراحی وبسایت مشاوره می‌توانید در نظر بگیرید، معرفی کادر درمانی است. معرفی کادر درمانی و ذکر رزومه و تخصص تحصیلی آن‌ها می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد؛ علت این امر آن است که مراجعه کنندگان می‌توانند با آگاهی از تخصص مشاوران، پزشکی مناسب را انتخاب کرده و مشاوره‌های لازم را از او در یافت کنند.

استفاده از تصاویر و ویدیو

ویژگی های طراحی سایت مشاورهاستفاده از تصاویر می‌تواند کارایی سایت را افزایش دهد؛ در واقع تصاویر قابلیت این را دارند که داده‌های مختلف را ساده‌تر و در زمان کوتاه‌تری به مخاطب انتقال دهند و به کار بردن آن‌ها در سایت مشاوره می‌تواند بازدهی سایت را به میزان زیادی افزایش دهد.

همچنین استفاده از ویدیوهای آموزشی و مشاوره‌ای نیز می‌تواند مفید واقع شده و افراد زیادی را به استفاده از خدمات شما تشویق کند. شرکت رایان در به کارگیری تصاویر مختلف در طراحی انواع سایت مشاوره‌ای تخصص داشته و می‌تواند نیاز شما را پشتیبانی کند.

طراحی سایت مرکز مشاوره و قرار دادن هزینه‌های مشاوره در آن

بسیاری از کاربران هنگام مراجعه به سایت‌های مشاوره به دنبال کسب اطلاعات در مورد هزینه‌های جلسه‌ی مشاوره هستند و ایجاد وب سایت مشاوره باید به گونه‌ای باشد که در مورد هزینه‌ها، اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دهد.

ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد هزینه‌های مشاوره، امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند.

طراحی سایت مرکز مشاوره با قابلیت اجرا شدن بر گوشی همراه

ایجاد وب سایت مشاوره باید به گونه‌ای باشد که سایت شما بر روی پلتفرم‌های مختلف قابلیت اجرا داشته باشد و فرد بتواند در هر زمان و مکانی از اطلاعات سایت استفاده کرده و یا نسبت به اخذ نوبت مشاوره اقدام کند.

شرکت رایان در طراحی سایت بر روی پلتفرم‌های مختلف تخصص داشته و می‌تواند خدمات لازم در این زمینه را ارائه دهد.

طراحی سایت مرکز مشاوره با سرعت بالا

با توجه به اینکه حجم بالایی از داده‌ها در ساخت سایت مشاوره مورد استفاده قرار می‌گیرند، طراحی سایت مشاوره باید به گونه‌ای باشد که این داده‌ها مانند تصاویر و ویدیوهای مختلف، سبب کاهش سرعت سایت نشود، زیرا سرعت پایین سایت‌ها سبب ریزش تعداد زیادی از مخاطبان می‌شود. شرکت رایان با وجود سال‌ها تجربه در زمینه‌ی طراحی سایت، راه‌اندازی سایت شما با سرعت بالا را تضمین می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر را مطالعه کنید:

  1. طراحی سایت پزشکی
  2. شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی