صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی وب سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی دیگر از خدمات شرکت رایان است که در جهت بهبود خدمات پزشکی به شهروندان ارائه می شود. با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، طراحی سایت در این صنعت می تواند به امر اطلاع راسنی جمعی کمک شایانی داشته باشد.. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد. بنابراین  روش های سنتی پاسخگوی نیازهای پزشکی جامعه نیست و روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی می تواند تحولی در خدمات رسانی پزشکان به جامعه ایجاد کند. در این میان طراحی سایت پزشکییکی از راه های مهم برای شکوفای پتانسیل های ارائه خدمات پزشکی در فضای مجازی به حساب آید

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 

شرکت طراحی سایت رایان با سال ها پژوهش در زمینه وضعیت موجود حضور پزشکان در اینترنت ، نیاز سنجی طراحی سایت پزشکی و وب سایت ویژه یک پزشک و رفتار شناسی کاربران ، اقدام به ارائه پکیج های ویژه طراحی و پیاده سازی وب سایت ویژه پزشکان و طراحی سایت پزشکی ، دندانپزشکان و طراحی سایت پزشکان و مراکز درمانی نموده است


طراحی وب سایت پزشکی

بنابراین برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان با طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت پزشکان می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یک سری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.

طراحی سایت پزشکی ما کاملاً داینامیک بوده و همگی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS) رایان وب می باشند . مدیریت محتوا و به روزرسانی در طراحی سایت پزشکی ، توسط خود پزشک به راحتی قابل انجام است ، البته در صورت درخواست پزشک در طراحی سایت پزشکی به روز رسانی مطالب و اطلاعات وب سایت و تولید و توسعه محتوای آن توسط واحد پشتیبانی این مجموعه انجام می پذیرد.

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت مراکز خدمات درمانی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص مراکز خدمات درمانی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سایت کلینیک پزشکی، طراحی سایت درمانگاه ها و طراحی سایت بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی وبسایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به وبسایت پزشکان باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوندطراحی وبسایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

 

طراحی سایت پزشکی روحی تازه در دنیای طبابت

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت و خدمات پزشکی مناسب تری برای شهروندان ایجاد می شود.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سرویس ها وخدمات طراحی سایت پزشکی

رایان امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

رزومه

مقالات و اخبار پزشکی

نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

این خدمات گاهی می تواند منحصر به فرد برای بخش هایی از سایت های قدیمی نیز ارائه شود.

تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

پرسش و پاسخ های متداول

سامانه تست آنلاین بیماری

گالری تصاویر و ویدئو

امکان اشتراک گذاری

بیشتر بخوانیدطراحی سایت فروشگاهی

رایان، طراح و مجری  وب سایت های پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

شرکت طراحی سایت رایان، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را بطور کارآمدی اجرا نموده و همینگونه اصول و تکنیک های سئو در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت،  طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط رایان انجام گردیده است همچنین ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت  برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های رایان است.

طراحی سایت تهران و طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت آزمایشگاه طبی ، طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی از دیگر موضوعاتی است که رایان در طراحی و اجرای آنها تبحر و تجربه متمادی دارد.

بطور نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت رایان در زمینه پزشکی می توان به سایت های: دکتر حامد باطنی، دکتر مجید کاظمی، دکتر سینا حافظی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر رضا جباری، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین دستغیب، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، وب سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) ، سایت بانک پزشکان،  و … اشاره نمود. رایان همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

طراحی سایت پزشکان

پایه ی طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند. از جمله کارهایی که شرکت طراحی سایت رایان در این زمینه انجام داده است، یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... می باشد.

ویژگی های سایت پزشکی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.

در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت اختصاصی کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است میتوان با طراحی وب سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک طراحی وبسایت پزشکی قوی میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط ساخت سایت میتوان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

امروزه طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی مستقل برای پزشکان و مراکز درمانی معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در شبکه اجتماعی است . در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد . آیا مایلید تمام تخصص ها و مهارت هایی که در علم پزشکی دارا هستید به اطلاع کاربران سایت و بیماران برسانید تا با اطمینان بیشتری به شما مراجعه کنند؟

هر سایت پزشکی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد:

1- معرفی پزشک

2- مقالات

3- معالجه از راه دور

4- سئوالات رایج پزشکی

5- امکان رزرواسیون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت

6- بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات

7- امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی

8- نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل

9- بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک

10- در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت

11- بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...

12- بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی

13- ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت

14- بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏ های مدیر سایت

15- بخش گالری تصاویر و فیلم

16- تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر

17- نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار

پس اگر می‌خواهید نظر بیماران را به خود جلب کنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی سایت پزشکی به راحتی این کار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های کثیرالانتشار، خود را به اکثریت مردم معرفی نمایید.

طراحی وب سایت پزشکی با رایان

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی سایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی وب سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

ویژگی های سایت پزشکی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.

در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

هدف از طراحی وبسایت پزشکی چیست ؟

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است میتوان با طراحی وب سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک طراحی وبسایت پزشکی قوی میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت میتوان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

طراحی سایت برای پزشکان

دلایل موفقیت سایت های پزشکی

نهایت موفقیت یک سایت پزشکی، آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل می باشد.

در صورتی که سایت پزشکی در زمینه ی کاری خود و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل بیاید میتواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید. شرکت طراحی سایت رایان وب با تجربه ی بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند توانسته است مشتریان خود را بسیار راضی نماید.

اما نکته ی مهم بعد از آوردن کاربران جدید به سایت و همچنین برای کاربران قدیمی و یا مشتریان، نگه داشتن آنها در سایت می باشد. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت بسیار سایت اصلی ترین مسائلی است که باید انجام گردد.

به طور خلاصه موفقیت یک طراحی سایت پزشکی به دو عامل آوردن مشتریان و بیماران جدید آنهم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت، ارتباط مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: شرکت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران : شرکت طراحی سایت تهران با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به نیاز کارفرما، با افتخار اقدام به طراحی وب سایت شما می کند. ظاهری شکیل ، امنیت بالا ، سرعت مناسب ، مدیریت داینامیک ، طراحی وب سایت ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم یک طراحی سایت حرفه ای می باشدشرکت طراحی سایت  رایان در این مدت به سبب دلگرمی حضور شما موفق به کسب افتخارات گسترده از جمله تندیس وب برتر ، دریافت لایتک رسمی دانشگاه صنعتی شریف و کسب سپاس نامه از مدیریت ارزشیابی شرکت ها گردیده است

اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت تهران ، طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا ، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و پشتیبانی مناسب می باشد.

شرکت طراحی سایت تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه

شرکت طراحی سایت تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت در تهران شناخته می شود. شرکت رایان تهران با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز سایت ، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار، آماده انجام طراحی وب سایت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل می باشد. مجموعه رایان تهران همواره نهایت تلاش خود را برای موفقیت و رشد کسب و کار مشتریان خود به کار بسته و سایت های بزرگ و موفقی که تا کنون توسط ما اجرا شده است و رضایتمندی مشتریان مان گواه این ادعا است.

چرا باید طراحی وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت تهران بسپاریم؟!!

امروزه همه می دانند که طراحی وب سایت به تنهایی کمکی به رشد کسب و کار آنها نخواهد کرد. ساخت سایت برای شرکت اگر کمکی به بیشتر دیده شدن کسب و کار شما نکند و نتواند مخاطب شما را جذب نماید، عملا ارزشی ندارد و با انجام این کار هزینه و زمان خود را هدر داده اید. بنابراین یک طراحی سایت حرفه ای باید شامل ویژگی های مناسبی از جمله این موارد باشد:

  • طراحی آن مطابق با الگوریتم های گوگل باشد و در نتایج گوگل به خوبی دیده شود
  • امنیت بالا و سرعت لود مناسب داشته باشد
  • کاربردی بوده و کاربران بتوانند به سادگی اطلاعات مناسب را پیدا کنند
  • گرافیک خلاقانه و جذاب داشته باشد و ریسپانسیو باشد
  • در هنگام طراحی به UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) توجه ویژه ای شود
  • دارای سیستم مدیریت محتوای داینامیک باشد
  • به راحتی بتوانیم در طول زمان امکانات جدید را اضافه نماییم
  • دارای سرویس میزبانی ( هاستینگ ) باکیفیت و حرفه ای باشد

 

 

با شرکت طراحی سایت تهران در صفحه اول گوگل بدرخشید !!

اولویت بسیار مهم بعد از طراحی سایت ، بهینه سازی سایت با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به موتورهای جستجوگر ، مخصوصا گوگل می باشد. حضور سایت شرکت شما در رتبه های بالای گوگل و جذب مشتری بیشتر از ضروریت های غیرقابل انکار است. همچنین موضوع مهم دیگر  هزینه طراحی سایت است که شرکت رایان با هزینه های مناسب برای شما یک وبسایت حرفه ای طراحی می کند

برخی از خدمات شرکت طراحی سایت تهران جهت سئو سایت :

  • بررسی کامل اهداف بازاریابی مشتری ، کسب رتبه در گوگل و به حداکثر رساندن ورودی سایت
  • بهینه سازی سایت مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۲۰ و به صورت پایدار و تضمینی
  • سئو داخلی (On-Page) کاملا اصولی و استاندارد ، بررسی کلمات کلیدی پر بازدید
  • استفاده از تحلیل گرهای قدرتمند مثل Semrush، Moz، ahrefs، woorank
  • امکان ارائه گزارش های روزانه از وضعیت کلمات کلیدی و سلامتی سایت
  • تهیه محتوای بهینه برای موتورهای جستجو و لینک سازی مرتب و با کیفیت
  • تمرکز بر روی تجربه کاربری (UX) برای جذب بیشتر کاربر و نگه داشتن بیشتر کاربر در سایت
  • بررسی کامل سایت (Website Audit) به صورت منظم ، آنالیز و بررسی رقابتی آنلاین وب سای
  • بهبود محتوای فعلی و بهینه سازی دقیق لینک های داخلی و بسیاری از خدمات دیگر …پ

شرکت هایی که ادعای طراحی سایت دارند به وفور یافت می شوند اما…!
طراحی سایت حوزه‌ای بسیار وسیع و گسترده می باشد و مانند هر حوزه دیگری متخصصین مبتدی و حرفه ای و شرکت هایی وجود دارند که می توانند باث ایجاد رونق کسب و کارتان شوند و شگفتی های خوبی برایتان رقم بزنند یا دقیا برعکس عمل کنند.
این بستگی دارد که شما بتوانید تشحیص دهید چه شرکتی و چه طراح سایتی در تهران بهتر از سایرین سایت بهتری برایتان طراحی می نماید; ما چند نکته که باید به آنها توجه کنید تا به انتخابی درست برسید برایتان شرح خواهیم

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران برای اشخاص، سازمان ها، مراکز تجاری و صنعتی، شرکت ها و …. شاید اهمیت وافری نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد چرا که تهران پایتخت ایران است و بعنوان کلانشهری که ساختارهای اداری و وزارتخانه ها را در بر گرفته و همچنین به دلیل وجود کارخانجاتی در زمینه تولید و پخش در این شهر ( مانند کارخانجات قطعات یدکی و تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی و … ) پتانسیل زیادی برای فعالیت اقتصادی در دنیای اینترنت دارد.  تهران همچنین تولید کننده و بازار بزرگی برای بازارهای فرش، محصولات مبلمان، وسایل الکترونیکی برای کل ایران بشمار می رود. لذا هر کدام از این شرکت ها، مراکز، سازمان ها و وزارتخانه ها برای گسترش و توسعه مروادات و مبادلات تجاری خود، یا معرفی کالاها و خدماتشان نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه ها و مراکز تولیدی باشند.

قبل از آنکه به موضوع تخصصی طراحی سایت در تهران بپردازیم باید یک نگاه بنیادین تر نسبت به حرفه طراحی سایت داشته باشیم. این کاملا بدیهی است که طراحی سایت تهران به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 طراحی سایت در تهران و کاهش معضلات شهری

رسانه ها هر روز از افزایش آلودگی در کلانشهرها می گویند و امروزه شاهد آنیم که تهران در دود خفته است! بخش اعظمی از این آلودگی ناشی از وسایط نقلیه است که برای نیازهای روزمره در ترافیک بازمانده اند. با تحول و ایجاد بسترهای اینترنت در کشور بسیاری از ترددهایی که با خودرو جهت انجام امور روزمره انجام می گیرد می تواند از طریق راهکارهایی به شدت کاهش یابد و بسیاری از خدمات شهری می تواند از طریق اینترنت به شهروندان ارائه شود.

بطور مثال اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای مورد نظر مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کتاب و … به فروشگاه ها مراجعه می نمایند و یا برای ثبت نام در یک کلاس ، دانشگاه یا دوره آموزشی فنی بصورت حضوری به محل آموزشگاه می روند و یا برای یافتن خانه یا ملک مورد نظر خود جهت اجاره یا خرید بصورت پی در پی مراجعات حضوری دارند در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر می تواند از طریق طراحی سایت تهران و ارائه این خدمات بر بستر وب بدون رفت و آمد های غیر ضروری اینچنین ارائه شود.بنابراین تمرکز طراحی سایت تهران و دیگر کلان شهر ها بر ارائه خدمات شهری و خرید و فروش کالا به صورت آنلاین تمرکز دارد. تهران و طراحی سایت برای مشاغل تهرانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در مدیریت هوشمند شهر به حساب می آید.  

طراحی سایت تهران

بیایید به صورت جزیی تر به موضوع طراحی سایت در تهران نگاه کنیم. وقتی از طراحی سایت در تهران صحبت می کنیم هدف و قصد ما طراحی سایت هایی کاربر پسند در فضای وب است که مشاغل مختلف در دنیای واقعی را به دنیای اینترنتی لینک کند. این موضوع می تواند خدمات مختلف و مشاغل مختلف را با مقاصد مختلف شامل شود. ممکن است شما شرکت خدماتی داشته باشید و طراحی سایت شرکتی را در دستور کار خود قرار دهید و یا یک تولید کنند و فروشنده کالا باشید که در این صورت باید طراحی سایت فروشگاهی با فرایند خاص شغل شما توسط طراحان سایت ایجاد شود.

همین گونه است طراحی سایت شرکتی در تهران، طراحی پورتال سازمانی در تهران و یا طراحی سایت آموزشگاهی در تهران و هزاران موضوع و فعالیت دیگر که می توان با اجرا و پیاده سازی وب سایت برای هر کدام  از مزایا و فواید بیشمار آنها منتفع شویم.

بگذارید بخشی از فواید انتقال مشاغل به فضای اینترنتی را با هم بررسی کنیم و لزوم اجرای این پروسه را بهتر درک کنیم:

۱کاهش ترافیک ۲-  افت شدید آلودگی ۳- افزایش عمر و سلامتی۴- صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها ۵- صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی ۷- در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و بصورت ۲۴ ساعته

بیشتر بخوانید   طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت تهران برای فروش محصولات صنعتی

تهران قلب تپنده ایران و مرکز سیاسی و اقتصادی ایران به حساب می آید. بر اساس سرشماری سال ۹۶ جمعیت تهران بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. این رقم مربوط به جمعیت ساکن در شهر تهران است و روزانه میلیون ها سفر به این شهر برای دریافت خدمات انجام می شود و می توان جمعیت روز شهر تهران را بیش از ده میلیون نفر دانست.  بنابراین تهران بزرگترین بازار خرید و فروش کالا و خدمات کشور را نیز به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر وجود شهرک های صنعتی متعدد در اطراف شهر تهران باعث شده است است که شهر تهران شریان های اصلی اقتصاد تولیدی و صنعتی کشور را نیز به خود اختصاص دهد. تمام موارد ذکر شده باعث می شود که فعالان اقتصادی در این شهر از نوآوری های فضای مجازی برای بهبود خدمات رسانی خود به نحو احسن استفاده کنند.

اگر شما هم یکی از فعالان حوزه صنعت در شهر تهران هستید و هنوز برای خود اقدام به طراحی سایت نکرده اید پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر به این کار اقدام کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که در سالهای آینده کسب و کارهای سنتی محکوم به شکست هستند و در صورتی که امروز به فکر تحول در نوع ارائه محصولات خود به بازار نباشید به طور حتم در آینده ای نزدیک با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد. طراحی سایت تهران یکی از خدمات منحصر به فرد شرکت رایان برای کارخانجات و شرکت های فروشنده محصولات صنعتی است.

طراحی سایت تهران برای خدمات اداری

همان طور که در بخش های قبل اشاره کردیم تهران علاوه بر پایتخت اقتصادی مرکز سیاسی ایران نیز به حساب می آید. تمام وزارتخانه ها، ادارات مرکزی دولتی، سفارت خانه های کشورهای خارجی و … در شهر تهران متمرکز شده اند. این موضوع باعث می شود که هر روزه مسافرت های بسیار زیادی به از شهرهای مختلف ایران به شهر تهران صورت بگیرد که ازدحام زیادی را در ساعات پر ترافیک روز به معابر این شهر تحمیل می کند.

این موضوع باعث شده است که ادارات دولتی و خصوصی به فکر ارائه خدمات خود بر بستر اینترنت و بر اساس طراحی سایت حرفه ای و کاربردی بیفتند. شرکت رایان مفتخر است که طراحی سایت بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی را در مدت ده سال گذشته به صورت کاملا کاربردی انجام داده است. اگر شما هم کسب و کارتان بر اساس ارائه خدمات مسافرتی، مهاجرتی و هرگونه خدمات اداری دیگر بنا شده است می توانید با کارشناسان رایان تماس بگیرید و طراحی سایت مناسب با کسب و کارتان را به ما واگذار کنید.

شرکت های طراحی سایت

شرکت های مختلفی در تهران به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند. ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید. چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای ، سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به حیثیت کاری شما لطمه وارد سازد بسیار زیاد است.

تخصص، دانش و تجربه کافی در عرصه طراحی سایت و داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح شرط های مهم و اولیه برای یک  شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. متاسفانه در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برخی افراد از سر سودجویی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت می نمایند درحالیکه تخصص کافی در این حوزه ندارند.

اما سوال اساسی این است که چگونه کیفیت طراحی سایت یک شرکت را بسنجیم؟ بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست. این اصل در خصوص همه شرکت های خدماتی و تولید صادق است. در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت تهران می توانید پی ببرید. لذا جهت اطمینان خاطر، شرکت طراحی سایت رایان ا را از مشتریانش بپرسید.

طراحی سایت تهران

 

 

امکانات و سرویس های طراحی سایت تهران

هر سایتی با توجه به نوع کاربرد آن و همچنین اهدافی که مدیر یا مدیران آن دنبال می نمایند می تواند امکانات و بخش های مختلفی داشته باشد. بطور کلی امکانات عمومی در طراحی سایت تهران می توان به قسمت های زیر اشاره کرد: صفحه درباره ما – تماس با ما – رزومه- نمونه کارها- محصولات و توضیح و عکس محصولات- گالری- نظرسجی- ثبت نام – باشگاه مشتریان – جستجو – اخبار و مقالات – فروش آنلاین و …رایان بر اساس نیاز مشتریان امکانات زیر را در   طراحی سایت  های خود اجرا می کند.

  • خروجی PDF صفحات

از آنجا که ذخیره مطالب صفحات یک وبسایت ممکن است کاری بسیار وقت گیر باشد و مشتریان شما نیاز داشته باشند که از صفحات وبسایت شما یک کپی داشته باشند. خروجی پی دی اف این امکان را ایجاد می کند که کاربران از صفحات وبسایت شما یک خروجی حرفه ای و کامل از صفحات مورد نظر خود داشته باشند.

  • امکان پرینت صفحات

در کنار امکان خروجی پی دی اف امکان پرینت صفحات نیز به مشتریان ارائه می شود. این موضوع به نیاز شما وابستگی دارد و بیشتر در خصوص وبسایت هایی مطرح می شود که مشتری یک تعامل دائم با شما از طریق وبسایتتان ایجاد می کند. یک پرینت راحت از صفحات محصولات و خدمات شما به مشتری این امکان را می دهد که در هر شریاطی به لیست و قیمت محصولات شما دسترسی داشته باشد.

  • پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو

سایت های امروز به شدت به سمت تولید محتوای تصویری مانند عکس ها و ویدئو های آموزشی ترغیب شده اند. شما نیز می توانید در صورت نیاز امکان آپلود ویدئو های منحصر به فرد در وبسایت خود را از طریق وبسایت های طراحی شده در شرکت رایان داشته باشید.

  • سیستم نمایش ساعت و تقویم

ساعت، زمان، تقویم این سه واژه تعیین کننده کل زندگی بشر است. گاهی نشان دادن زمان در برخی از وبسایت ها بسیار حیاتی است. برای مثلا وبسایت های ارائه کننده خدمات بورسی بیش از دیگران نیاز به زمان سنج دارند و کاربران آنها نیز به زمان بیش از دیگران اهمیت می دهند. تقویم برای بررسی زمان تحویل کالا یا بررسی روزهای تعطیل نیز از دیگر قابلیت هایی است که شما در صورت نیاز می توانید در وبسایت خود این قابلیت را داشته باشید.

  • سیستم اطلاع رسانی آب و هوا

آگاهی از اطلاعات آب و هوایی در بعضی از سایت ها ازاهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . از این رو این امکان در طراحی سایت شرکتی ایجاد شده است که کاربران سایت بتوانند از سیستم اطلاعات آب و هوا اطلاعات لازم را در مورد آب و هوای موقعیت جغرافیایی خاص (برای مثال محل دقیق شرکت یا شهر مورد نظر شما و یا حتی چند موقعیت مختلف ) کسب کنند.

  • مقایسه محصولات

رقابت سرسام آور در میان شرکت ها و فروشگاه های آنلاین به حدی رسیده است که امکان مقایسه محصولات در ویترین یک فروشگاه از مزیت های رقابتی آن فروشگاه محسوب می شود. شرکت رایان پردازش می تواند برای فروشگاه آنلاین شما این امکان را ایجاد کند که محصولات مختلف از نظر قیمت، رنگ، جنس و… قابلیت مقایسه آنلاین داشته باشند. رایان با ارائه طراحی سایت در تهران  به مشاغل مختلف شهر تهران این امکان را می دهد که محصولات خود را به شکل حرفه ای به مشتریان ارائه کنند.

  • جست و جوی ای جکس

در جستجوی ای جکس، نتایج جستجو به طور لحظه ای و بدون بارگزاری مجدد صفحه نمایش داده میشود. این نوع جستجو برای کاربر لذت بخش است چرا که به محض شروع به تایپ کلمه مورد نظرش، نتایج جستجو را مشاهده میکند و میتواند به سرعت به هدف خود برسد. رایان امکان Ajax search را به شکلی بهینه در سایت شرکتی اعمال میکند. جست و جو در شرایط شلوغ زندگی امروز انسان یک امر حیاتی است و در نتیجه وبسایت هایی که امکان جست و جوی حرفه ای در میان مطالب و محتوا را به کاربران عرضه می کنند شانس بیشتری برای موفقیت دارند. طراحی سایت تهران در شرکت رایان این امکان حرفه ای را برای شما تدارک می بینید.

  • سیستم مدیریت نظرات

امکان ثبت کامنت و مدیریت آن ها در سایت های شرکتی طراحی شده توسط رایان به شکلی کامل پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند در صفحاتی از سایت که توسط مدیر تعیین میشود، اقدام به ثبت نظر و گفتگو کنند. همچنین امکان مدیریت نظرات، تایید، ویرایش و حذف آن ها توسط مدیر سایت فراهم است. تعامل با مشتریان و همچنین مدیریت کردن نظرات ثبت شده در وبسایت شما باعث توقیت برند شما در ذهن مخاطب می شود.

طراحی سایت تهران  در شرکت طراحی سایت رایان امکاناتی ایجاد می کند تا شما بتوانید یک تعامل سازنده با مشتریان خود ایجاد کنید.

  • دارای فیلترینگ زیبا و کارامد

استفاده فیلترینگ معمولا در سایت های شرکتی که دارای شعبات ، محصولات ، خدمات مختلفی هستند استفاده می شوپد . کاربران به راحتی می توانند خدمات ارائه شده توسط شرکت شما را با فیلتر کردن برحسب دسته بندی های مختلف و یا فاکتور های دیگری که از طرف مدیر وبسایت در نظر گرفته شده است ، در وب سایت بیابند.

  • طراحی بر اساس اصول سئو

سئو امروز حتی از طراحی سایت نیز مهم تر است. شما اگر یک سایت فوق حرفه ای هم برای شرکت خود داشته باشید در صورتی که این وبسایت شما دیده نشود عملا هیچ کاری نکرده اید. سئو به شما کمک می کند که در مدت زمان اندکی در رتبه های برتر گوگل دیده شوید و از این طریق ترافیک وبسایت شما و مشتریانتان افزایش یابد. طراحی سایت تهران در شرکت رایان به شکل کاملا حرفه ای با رعایت اصول سئو کد نویسی می شود.

  • طراحی امتیاز دهی به مطالب

تعملات مستقیم با مشتریان از قابلیت های مهم یک وبسایت پویا به حساب می آید. امکان نظر سنجی و امتیاز دهی به محصولات و مطالب شما باعث می شود که مشتریان و مخاطبان شما درگیر وبسایت شما شوند و از این طریق به برند خود کمک خواهید کرد.

ارجحیت ها و ویژگی های رایان برای طراحی سایت تهران

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است رایان نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که رایان در طراحی سایت چاپخانه به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

امروز در دنیایی زندگی می کنیم که ماهیت ارائه خدمات در همه مشاغل دست خوش تغییر شده است. هر نوع خدمت از هر جنسی را شما می توانید در دنیای اینترنت بدست بیاورید. به همین دلیل است که اکثر مشاغل در حال به روز رسانی فعالیت خود هستند و بسیاری اقدام به طراحی سایت اختصاصی در حوزه فعالیتشان کرده اند. در این میان برخی مشاغل یا افراد سایت تخصصی خود را نیاز دارند و برخی ترجیح می دهند در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها فعالیت کنند. طراحی سایت اختصاصی مزیت های و البته هزینه های خاص خود را دارد که باید به نکات ریز آن قبل از تصمیم گیری توجه ویژه داشت.

 

رایان با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط رایان دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط رایان می باشد. رایان همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.